Pcsx2 wip - Second Sight 2 demo
Nio tak, grafika się polepsza, to przyznam rację, a liczbą FPS`ów bym się aż tak nie martwił, ponieważ autorzy w tej chwili prawie nic nie robią względem optymilizacji, narazie tylko (w sumie to aż) zwiększają kompatybilność, założę się, że gdy emu już osiągnie pewien stopień kompatybilności to z prędkością (optymilizacją kodu) powinno iść o wiele łątwiej i szybciej. A po za tym gdyby się przyjżeć screenom to widać, że emu chodzi pod gsdx9, która to wtyczka jest szybka, ale mimo szystko szybsza jeszcze wyśietlaniu grafiki powinna być wtyczka gsmax 1.2, która to jeszcze nie jest dostępna, acha sorki za braki literki "w" w niektórych miejscach.
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5248
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
A ja mam info o nowej wersji PCSX2 przygotowywanej równolegle do obecnej. Ma ona na celu zwiekszenie prędkości emulacji poprzez wykorzystanie mocy procesorów 64bitowych. Wygląda jednak na to, że nawet w 64bitowcach i po częściowej optymalizacji kodu emulator nie jest w stanie zapewnić płynnej animacji w 50/60 klatkach nawet na najnowszych CPU rodziny Atlon. Aż strach pomyśleć co się stanie, gdy w grę wejdzie masa wszędobylskich efektów widocznych w praktycznie każdej grze wydanej na PS2
info: notka oparta na informacjach z EmuForum. Jak chcie to zamieście ją w niusie.
info: notka oparta na informacjach z EmuForum. Jak chcie to zamieście ją w niusie.
2BII!2B
http://www.ckemu.com/public/bt/13.3.jpg Tu jest napisane na samym końcu, zresztą polecam przeczytanie całego artykułu