Spadek FPS FFVII
Spadek FPS FFVII
Otóż gram sobie w Final Fantasy VII kiedy już zdobywam summony i chcę ich użyć podczas animacji zaczyna mi się strasznie zacinać nic nie mogę na to poradzić pomocy!
Moja karta Graficzna: Radeon X1800 GTO
Z góry dziękuję
Moja karta Graficzna: Radeon X1800 GTO
Z góry dziękuję
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) No to aktualizuj stery do najnowszej wersji bo ponoć ATI poprawiło ostatnio obsługę OGL
2) a jak nie pomoże to czeka Cię przesiadka na Pete`s DX6(D3D), bo ta wtyczka radzi sobie bezproblemowo z katami ATI
3) ewentualnie wstaw link do screena z configiem wtyczki, może się coś zaradzi zmianą ustawień.
2) a jak nie pomoże to czeka Cię przesiadka na Pete`s DX6(D3D), bo ta wtyczka radzi sobie bezproblemowo z katami ATI
3) ewentualnie wstaw link do screena z configiem wtyczki, może się coś zaradzi zmianą ustawień.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
1) Ja bym ustawił to tak:
emulator: ePSXe 1.8.0
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Resolution/Color:
- 640x480 Window mode
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Streaching mode: 1
- Render mode: 2
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- Pixel shader: off
- VRam size: 512 MBytes [ręcznie wpisana, 2x tyle co na karcie, AFAIK X1800 GTO ma 256MB VRAM]
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: off
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/2
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on
Special game Fixes:
- Adjust Framebuffer Access: on
2) jeśli nadal będą jaja zmieniłbym następująco zakładkę kompatybilność (optymalne dla ATI):
- Offscreen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
3) ewentualnie spróbował ustawień optymalnych dla FFVII, czyli:
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
Aha, mała, a w zasadzie wielka uwaga na koniec - podczas zmiany ustawień (jakiejkolwiek) wtyczki nie wolno zapisywać stanu gry za pomocą opcji Save/Load-State (zmiany nie są zapisywane, a błędy występują nagminnie). By uniknąć jakichkolwiek problemów należy:
1) uruchomić grę i załadować stan (wszystko jedno jak)
2) dostać się do najblizszego savepointu, lub na mapę i zapisać grę !!!koniecznie!!! na memorce
3) wyjść z emulatora, zmienić ustawienia pluginu, dopiero po tym uruchomić grę i załadować save'a z !!!memorki!!!
Jeśli będziesz zadowolony z nowych ustawień to warto również pamiętać, że nie należy korzystać z SaveState-ów zrobionych przed zmianą ustawień wtyczki.
Tyle z mojej. Testuj i pisz o rezultatach.
emulator: ePSXe 1.8.0
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Resolution/Color:
- 640x480 Window mode
- Internal X resolution: 1
- Internal Y resolution: 1
- Streaching mode: 1
- Render mode: 2
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- Pixel shader: off
- VRam size: 512 MBytes [ręcznie wpisana, 2x tyle co na karcie, AFAIK X1800 GTO ma 256MB VRAM]
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: Auto
Compatibility:
- Offscreen drawing: 1
- Framebuffer effects: 2
- Framebuffer uploads: 1
Misc:
- Scanlines: off
- Mdec filter: on
- Screen filtering: on
- Shader effects: 1/2
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on
Special game Fixes:
- Adjust Framebuffer Access: on
2) jeśli nadal będą jaja zmieniłbym następująco zakładkę kompatybilność (optymalne dla ATI):
- Offscreen Drawing: 4
- Framebuffer textures: 0
- Famebuffer access: 4
3) ewentualnie spróbował ustawień optymalnych dla FFVII, czyli:
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 3
Aha, mała, a w zasadzie wielka uwaga na koniec - podczas zmiany ustawień (jakiejkolwiek) wtyczki nie wolno zapisywać stanu gry za pomocą opcji Save/Load-State (zmiany nie są zapisywane, a błędy występują nagminnie). By uniknąć jakichkolwiek problemów należy:
1) uruchomić grę i załadować stan (wszystko jedno jak)
2) dostać się do najblizszego savepointu, lub na mapę i zapisać grę !!!koniecznie!!! na memorce
3) wyjść z emulatora, zmienić ustawienia pluginu, dopiero po tym uruchomić grę i załadować save'a z !!!memorki!!!
Jeśli będziesz zadowolony z nowych ustawień to warto również pamiętać, że nie należy korzystać z SaveState-ów zrobionych przed zmianą ustawień wtyczki.
Tyle z mojej. Testuj i pisz o rezultatach.
2BII!2B
Dobra przetestowałem i o dziwo wszystko działa noo może po za jedną rzeczą tak mam na myśli te ohydne fioletowe paski pokazane na screenie (Moje umiejętności w paincie nie są doskonałe )
Tutaj screen
Przepraszam za rozmiar
Pozwoliłem sobie zmienić obrazek na linka, bo to pierwsze "rozjeżdżało" stronę .
/w_m
Tutaj screen
Przepraszam za rozmiar
Pozwoliłem sobie zmienić obrazek na linka, bo to pierwsze "rozjeżdżało" stronę .
/w_m
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Jestem tu od samego początku. Kilkanaście lat kręcenia się w temacie robi po prostu swoje :]P.S Skąd ty się na tym wszystkim znasz?
Serduszka są zbędne :] Jak chcesz się odwdzięczyć, wystarczą trzy kliknięcia:Człowieku Kocham cię <3
http://psemu.pl/index.php?dzial=Niusy&p ... s&nid=4121
Nie pogniewam się też, jak puścisz info gdzieś dalej - każda pomoc w opisanej kwestii będzie bardziej niż mile widziana.
Pozdrawiam.
2BII!2B