Ostatnim razem zapoznałem Was ze zmianami wprowadzonymi do najlepszego emulatora PSP, myślę więc, że w dobrym tonie byłoby podtrzymać passę aktualnych wiadomości i poświęcić dzisiejszego niusa na przegląd nowinek jakie znalazły się w najnowszej wersji, najlepszego emulatora PlayStation2...
... które w SVN r5288 skupiają się głównie na poprawkach wtyczek wideo, ale nie tylko bo:
- kilka poprawek i optymalizacji wprowadzono do kodu pluginu zzogl,
- poprawiono generowanie tekstur i shaderów oraz obrazu w natywnej rozdzielczosci pod kontrolą wtyczki GSdx,
- poprawiono obsługę funkcji GS/GIF oraz VIF emulatora, eliminując niektóre błędy graficzne i nieznacznie zwiększając prędkość emulacji,
- zmodyfikowano poprawki dla gier takich jak: Realta Nua, ICO, Rogue Galaxy, seria Katamari, SSX3, Haunting Ground, Spyro New Beginning, DevilMyCry3, Star Ocean 3, God of War 2, Burnout 2, FFX, FFX2, Valkyrie Profile 2 dzięki czemu wzrosła kompatybilność programu względem wspomnianych pozycji
- wprowadzono zmiany w kolejnych sześciu plikach lokalizacyjnych (językowych)
- przygotowano instalator dla systemów z rodziny Windows
- przygotowano dystrybucję dla debiana
Jak widać na załączonym obrazku, zmiany nie tylko cieszą pod względem ilości, ale również istoty, gdyż z teoretycznego punku widzenia powinny naprawić całkiem sporą liczbę błędów w wyswietlaniu obrazu, tym samym zapewnić zwiększoną kompatybilność oraz lekki przyrost prędkości. Co cieszy najbardziej, na liście znów pojawiają się zmiany przed premierowe, więc nie pozostaje nic innego jak suszyć zęby w oczekiwaniu na nową stabilną wersję PCSX2. Zanim to jednak nastąpi zapraszam na
stronę domową emulatora, na łamy
automatycznego repozytorium wersji rozwojowych oraz do naszego downloadu po tytułową odsłonę
PCSX2 w wersji rozwojowej.