- zmieniono rozmiar buforu werteksów z 512 na 128 w celu zapobiegania przepełnieniu pamięci wideo
- wprowadzono nowy system poprawek (haków) dla tytułów
- zaktualizowano 14 oraz dodano 41 nowych optymalizacji (haków) dla gier
- interfejs OGL stał się domyślnym API dla systemów Linux
- zoptymalizowano przetwarzanie obrazu za pomocą shaderów
- usprawniono zapisywanie danych za pomocą opcji savestate
- poprawiono kompatybilność ze sprzętem AMD
PCSX2 SVN r5214
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5252
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
PCSX2 SVN r5214
Przyznaje, że lekko zdziwił mnie brak nowej stabilnej wersji PCSX2, oznaczonej jakże pięknym numerkiem 1.0.0, ewentualnie 0.10.0, które też byłoby do przełknięcia :] Liczyłem na niniejsze wydanie z okazji ukazania się SVN r5200, ale jak widać się przeliczyłem. Cóż, jakby nie spojrzeć pozostał pewien czasowy margines w założeniach jakie przedstawiłem Wam przy okazji poprzedniego niusa, a co bardziej istotne, przesunięta premiera pozwoli umieścić w kodzie kolejną porcję istotnych poprawek, choćby tych poświęconych wtyczkom GPU/GS, które znajdziecie w tytułowej wersji SVN... a są to między innymi:
2BII!2B