PCSX2 WIP - SC2

Nowinki ze świata związane z emulacją systemu Sony PlayStation
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5250
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

PCSX2 WIP - SC2

Post autor: winter_mute »

Od czterech miesięcy nie gościliśmy niusa o PCSX2, czas najwyższy coś z tym zrobić... szczególnie iż na stronie domowej pojawiło się oficjalne info poświęcone prowadzonym obecnie pracą nad ww. emulatorem, w którym to:
  • Po raz kolejny, potwierdzono wypuszczenie 64-bitowej wersji emulatora [żadna nowość, pisałem o tym jeszcze w październiku ubiegłego roku]
  • Po raz drugi potwierdzono powrót linuks-owego portu emulatora [niespodzianki wciąż brak - wspomniałem o tym w listopadzie 2006 r.]
  • Po raz pierwszy zapowiedziano zaś pojawienie się wtyczki graficznej ZeroGS pracującą w środowisku OpenGL [priorytetem mają być systemy z rodziny Linuks, ale może i okienkom też się coś dostanie]
  • Poinformowano o rozpoczęciu testów kolejnej wersji emulatora oznaczonej numerkiem 0.9.3 [no może nie wprost, ale oficjalna lista kompatybilności wydaje się to potwierdzać]
  • Standardowo obiecano nam wzrost prędkości uzyskany głównie dzięki wykorzystaniu dobrodziejstw architektury x64... oraz kompatybilności - co potwierdza choćby poniższy obrazek
Obrazek
PCSX2 v0.9.3 pozostaje zagadką. Czy będziemy mieć do czynienia z kolejną wersją rozwojową, poprawiającą jedynie błędy poprzednika, czy autorom uda się nas zaskoczyć realizując niektóre, a może wszystkie z ww. celów? Odpowiedź na to i wiele innych pytań zweryfikuje czas. A skoro o czasie mowa to mniemam, iż nadszedł czas najwyższy by odesłać Was po pełne info i więcej obrazków z Soul Calibur 2 na stronę domową PCSX2.
2BII!2B
ODPOWIEDZ