X-Men: Mutant Academy 2

Masz nieopisany dotąd problem z konkretnym tytułem i emulatorem ePSXe? Pisz śmiało.
Awatar użytkownika
Tomi
Senior
Senior
Posty: 107
Rejestracja: 08 czerwca 2003, 23:55

X-Men: Mutant Academy 2

Post autor: Tomi »

Z grą mam duże problemy, próbowałem wielu ustawień ale gra nadal traci na płynności. Jedyne rozwiązanie to uruchomienie gry na PSXeven ale ten emulator nie posiada pluginu do obsługi pada na wejście Game Port, nie wiem czy obsługuje pady pod USB. Dziwnie jest to iż jak załącze Show FPS display to podczas gry mam non stop 49 - 50 FPS ale gra zwalnia a licznik dalej pokazuje 49 - 50 :? Może mam za słabego procka, nie wiem. Poradzcie coś :idea:

EDIT:

A więc...
1. Uruchomić pod PSXeven 0.19
2. Plugin wideo -> Pete's D3D Driver 1.76
Konfiguracja
Obrazek

Zauważcie iż FPS limit jest ustawiony na 25 (połowa z 50 - PAL)

dalej... (ważne)

Obrazek

3. Plugin sound -> Eternal SPU 1.41
Konfiguracja
Obrazek

Gra działa idealnie, żadnych problemów. Jedyne czego mi brakuje to pluginu do obsługi pada, w PSXeven jest tylko jeden (standardowy) który obsługuje tylko klawiature :? Znacie jakiś plugin który obsłuży pada w tym emulatorze?

P.S.
Gdy były problemy z prędkością gra wydawała się nudna, denna. Po uzyskaniu dynamiki okazała się kolejną dobrą nawalanką na PSX'a.

EDIT:

Plugin do obsługi gamepad'a w PSXeven -> Download Harakiri 1.04 Plugin

Można by dodać ten plugin do działu Download -> Pluginy/Windows
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zacznijmy od wtyczek >
Tomi pisze:2. Plugin wideo -> Pete's D3D Driver 1.76
- Texture filtering: 2
- Screen smoothing: off (będzie brzydziej ale powinno pracowac stabilniej)
- sgf > PC fps ...: off (wyłacz bo podejrzewam że problem lezy calkiem w czymś innym)
Tomi pisze:3. Plugin sound -> Eternal SPU 1.41

Sound Buffer Size: zmniejsz wartośc conajmniej o połowę - duży bufor wymagany jest dla trybu SPUASync. przy Thread możesz spokojnie ustawić go na niską wartość (<30)
Tomi pisze:Zauważcie iż FPS limit jest ustawiony na 25 (połowa z 50 - PAL)
No właśnie sądze że tu jest pies pogrzebany. Zasadnicze pytanie - jaki masz procesor :?: Czyżbyś posiadał PIV-HT lub AMD-X2 albo inny procek dwurdzeniowy np Celeron z HT :?:
2BII!2B
Awatar użytkownika
Tomi
Senior
Senior
Posty: 107
Rejestracja: 08 czerwca 2003, 23:55

Post autor: Tomi »

Mam Athlona XP, ustawiłem jak napisałeś lecz gra nadal zwalnia momentami i jest mało dynamiczna. Załanczając sgf -> PC fps calculation i ustawiając FPS Limit na 25 gra działa idealnie i jest dynamiczna.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Dziwne... błąd który opisujesz jest standardowym problemem procesorów dwurdzeniowych, ale Twój Athlon nie ma 2 jąder :) (bez skojarzeń)... wątpie też by obsługiwał rozszerzenia systemowe, ale dla pewności nigdy nie zawadzi sprawdzic >

Start -> Panel Sterowaia -> System -> Sprzęt -> Menadżer Urzadzeń -> Komputer i sprawdź czy masz tam "Wieloprocesorowy komputer PC z interfejsem ACPI"

Po prostu dziwnym wydaje mi sie fakt iż musisz ograniczać prędkośc do 25fps tak aby uzyskac 50 - wygląda to tak jakby proces rozbijany był na dwa wątki.
2BII!2B
ODPOWIEDZ