Dino Crisis 2 - problem z 'efektami wody'.
Obawiam się, że tylko tyle z tego będzie. Sam mam podobny problem i jak na razie nie znalazłem rozwiązania (ale może ktoś inny Ci je podsunie).
Ewentualnie masz kilka możliwości:
1 - przesiądź się na razie (do momentu przejścia tej wodnej lokalizacji) na innego pluga graficznego (chociażby software'owego)
2 - przejdź ten kawałek gry na VGS'ie, zapisz i odczytaj na ePSXe.
Ewentualnie masz kilka możliwości:
1 - przesiądź się na razie (do momentu przejścia tej wodnej lokalizacji) na innego pluga graficznego (chociażby software'owego)
2 - przejdź ten kawałek gry na VGS'ie, zapisz i odczytaj na ePSXe.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
Whatever is said in Latin, sounds profound.
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze.
W grach wydanych na PSXa nie może być lagów. Na takim sprzęcie gra nie powinna zwalniać ani się ciąć. Zainstaluj soft, o którym wspomniałem kilka postów wyżej (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś).
*EDIT
Możesz spróbować ustawienia Full software drawing w tym samym module. Podejrzewam, że Twój komp udźwignie tą opcję ;].
*EDIT
Możesz spróbować ustawienia Full software drawing w tym samym module. Podejrzewam, że Twój komp udźwignie tą opcję ;].