pcsx2 a final fantasy XII
pcsx2 a final fantasy XII
mam pytanie poniewaz chcialbym pograc w ffxii po polsku na emulatorze bo zaginela mi gdzies plytka swap magic, moj komp to amd x2 5200+ @3.0 2.5 gb ram gf 8800gt 512 mb, moglby ktos podac na jakiej wersji grac i pod jaka konfiguracja tak zebym mial jak najwiecej fpsow i stabilnosci? wielkie dzieki
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Na najnowszej, ew. można spróbować jakąś starszą odsłonę 0.9.6 lub 7 ze względu na procek AMD pod maską.moglby ktos podac na jakiej wersji grac
To już jest kwestia indywidualnych ustawień dobranych pod posiadany sprzęt. Musisz więc samodzielnie wypróbować które speedhacki będą dla Ciebie odpowiednie.i pod jaka konfiguracja tak zebym mial jak najwiecej fpsow i stabilnosci?
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Jeśli chodzi o stabilność to od wersji 0.9.8, w temacie FFXII nie można wiele zarzucić emulatorowi. Co do pozostałych kwestii - prędkość kompatybilność mogę napisać jedynie i całkiem szczerze... nie wiem.
A to z dwóch przyczyn:
1) nie mam Twojego sprzętu
2) nie mam czasu przechodzić całą grę na emulatorze tylko w celu odpowiedzi na Twoje pytania.
Co mogę zaś zrobić to już zrobiłem i wygląda to tak:
1) PCSX2 4600, czyli oficjalna stabilna wersja 0.9.8
- wstawki prerenderowane: pełna prędkość, czasem widoczny przeplot, dźwięk od czasu do czasu charczy.
- wstawki na silniku gry: pełna prędkość, przekłamań nie zauważyłem, dźwięk z minimalnymi przekłamaniami
- pierwsza scena, toturial sterowania: grafika bez zarzutu, dźwięk przyhacza, pełna prędkość.
2) PCSX2 4851, czyli ostatni SVN w naszym downloadzie
- wstawki prerenderowane: pełna prędkość, bez przeplotu, dźwięk bez zarzutu, czasem jednak obraz mignie na czarno
- wstawki na silniku gry: pełna prędkość, grafika bez zarzutu, dźwięk bez zastrzeżeń.
- pierwsza scena, toturial sterowania: pełna prędkość, grafika bez zarzutu, dźwięk bez zastrzeżeń.
Testy na ISO zrzuconego z oryginalnej, PALowej, premierowej wersji gry [SLES-54354], wersja niemodyfikowana angielska. Emulator na standardowych ustawieniach, speedhacki i inne cudaki wyłączone. Sprzęt - laptop, średniacki, z Core i7 i GF540 :] na pokładzie.
A to z dwóch przyczyn:
1) nie mam Twojego sprzętu
2) nie mam czasu przechodzić całą grę na emulatorze tylko w celu odpowiedzi na Twoje pytania.
Co mogę zaś zrobić to już zrobiłem i wygląda to tak:
1) PCSX2 4600, czyli oficjalna stabilna wersja 0.9.8
- wstawki prerenderowane: pełna prędkość, czasem widoczny przeplot, dźwięk od czasu do czasu charczy.
- wstawki na silniku gry: pełna prędkość, przekłamań nie zauważyłem, dźwięk z minimalnymi przekłamaniami
- pierwsza scena, toturial sterowania: grafika bez zarzutu, dźwięk przyhacza, pełna prędkość.
2) PCSX2 4851, czyli ostatni SVN w naszym downloadzie
- wstawki prerenderowane: pełna prędkość, bez przeplotu, dźwięk bez zarzutu, czasem jednak obraz mignie na czarno
- wstawki na silniku gry: pełna prędkość, grafika bez zarzutu, dźwięk bez zastrzeżeń.
- pierwsza scena, toturial sterowania: pełna prędkość, grafika bez zarzutu, dźwięk bez zastrzeżeń.
Testy na ISO zrzuconego z oryginalnej, PALowej, premierowej wersji gry [SLES-54354], wersja niemodyfikowana angielska. Emulator na standardowych ustawieniach, speedhacki i inne cudaki wyłączone. Sprzęt - laptop, średniacki, z Core i7 i GF540 :] na pokładzie.
2BII!2B
-
- TROLOŻERCA
- Posty: 5250
- Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
- Kontakt:
Spoko, spoko, dziś mam przerwę w remoncie więc bez skrupułów mogłem poświęcić pół godziny na testy. Niemniej, jak napisałem powyżej - emulator jest w stadium, w którym za wcześnie jest na ogólne wnioski i porady.
Z uwagi na rozbieżności zależne od posiadanego sprzętu jak i uruchamianego tytułu, każdy przypadek należy traktować indywidualnie. Wybacz, ale nie ma lepszego sposobu jak testowanie gry samodzielnie. Ot tak już jest i przez jakiś czas jeszcze pozostanie.
Z uwagi na rozbieżności zależne od posiadanego sprzętu jak i uruchamianego tytułu, każdy przypadek należy traktować indywidualnie. Wybacz, ale nie ma lepszego sposobu jak testowanie gry samodzielnie. Ot tak już jest i przez jakiś czas jeszcze pozostanie.
2BII!2B