Pre-kompatybilność PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
Awatar użytkownika
chinek
User
User
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwietnia 2004, 15:25

Post autor: chinek »

Hardware: P4 3GHZ, 512MB RAM, GF4Ti
Software:PCSX2 v 0.9, GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0


[?]Gradius III (E - SLES_520.95). lekkie bledy w grafice..Predkosc emulacji podczas gry wynosi 10-17 fps. Gra jest grywalna.
[?]Gradius IV.(E - SLES_520.95), nie zauwazylem bledow w grafice. Predkosc emulacji podczas gry dochodzi do 25 fps, gra chodzi w miare plynnie. Gra jest grywalna w 100% na ustawieniach CPU (Interpreter), na pozostalych ustawieniach CPU (eerec,vurec) jest grywalnagra, ale czasem emulator potrafi sie wylaczyc (po np 1, 5, 10 minutach gry). Moze w nastepnej wersji emu bedzie lepiej.
[?]Akira Psycho Pinball (J - PBPX_952.01). wszysttko dziala jak nalezy. Predkosc emulacji podczas gry wha sie miedzy 5-7 fps. Kolejny grywalny tytul :D UWAGA: trzeba poprawic skip video path (patch=0,EE,001431d0,word,24020001) .
Sprzet: P4 3GHz, 512 RAM, GF4ti
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Awatar użytkownika
Spojler
Junior
Junior
Posty: 26
Rejestracja: 12 czerwca 2006, 22:55

Post autor: Spojler »

Hardware: AMD Athlon XP 200+ 1,67GHz 512DDR Radeon 9550 128/128
Software: bios scph39001/GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0

Metal Slug 5(E SLES_533.83): Grywalne w 100% grafika spowolniona lecz da się grać

Winter czy na twoim Hardware 2 na którym testujesz gry dobrze chodzi FFX i na którym pluginie graficznym??
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Czas na szybki test nowej odsłony PCSX2>

Hardware: Celeron 1,2GHz, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX2 v0.9.1 TBL (non VM) z w trybie eeREC (chyba że pisze inaczej), GSdx9, PeoPS Sound, EFP poling CDVD

[+] Street Fighter EX3 (U - SLUS_20130) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej - według moich obliczeń przy wykorzystaniu vuREC średnio 2-3x szybciej.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej


[?] God of War (U - SCUS_97399) > W trybie rekompilatora wywala błąd. W interpretatorze wchodzi w menu - prędkość poniżej 1fps, duze przeklamania graficzne.
[?] Gran Turismo 4 (E - SCES_51719) > uruchamiaś w trybie interpretatora. Działa tylko oryginał, zrzut i backup już nie. Przedstawienie, SCEE presents, wybór języka, save, profil, save...ble-bel-bele... info-info-info...wciskamy start bo czarrno na ekranie i wchodzimy w menu... i...i... doczekałem do ostatniego loadingu przed wyścigiem, ale gra zatrzymuje się w tym miejscu.
[?] Kessen 3 (U - SLUS_21119) > Loading, menu, przerywniki filmowe, znow loading....i bah wchodzi do gry, lecz tu przekłamania graficzne całkowicie uniemożliwiające rozgrywkę.
[?] Shadow of Colossus (U - SCUS_97472) > Loading...bardzo długi Loading, SCEA Presents.... i czarno doczekałem do klatki 3840, może komuś będzie się chciało dłużej. Tytuł ponoć pokazuje menu i intro więc umieszczam go w pomarańczowej sekcji.
[?] Tales of Legendia (U - SLUS_21201) > Loading i błąd systemowy. Skip nie pomaga. W trybie interpretatora jest sprawdzenie memorki, logo Namco, MelFes... intro... niewyraźne menu... new game i znów błąd systemowy.


[?] Call of Duty: Big Red One (U - SLUS_21228) > Coś się próbuje wgrać bo oprócz czarnego okna pojawiają się niewielkie artefakty w lewej, górnej części okna... skip video nie pomaga... Zmiana na tryb interpretatora i pojawia się loading, sprawdzenie memorki z dużymi przekłamaniami graficznymi... doczekałem do klatki 1840 jak ktoś ma ochotę niech czeka dłużej.
[?] Colosseum (J - SLPS_25456) > fmv KOEI i czarno... gra pracuje na co wskazują odgłosy ale zarówno na vuREC, eeREC jak i w trybie interpretatora nie ma wyświetlanego obrazu.
[?] Death by Degress (E - SCES_53054) > czarno. Może skip wideo pomoze albo odpowiednie ustawienie cpu (sprawdzlem na eeRec)
[?] Dragon Quest 8 (U - SLUS_21207) > błąd systemowy. Zmiana trybu na interpretator i... czarno, a później program samoczynnie konczy swoja prace. Moze svp, ale w tej grze nie ma przecież wstawek.
[?] ESPN NBA 2005 (E - SLES_53022) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga również w trybie interpretatora.
[?] FIFA Street (U - SLUS_21147) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga.
[-] Lego Star Wars (E- SLES_531.94) > Czarno... Skip video + interpretator = brak rezultatu. Nie ma nawet wyboru języka widocznego w wersji 0.9
[?] SSX on Tour (U - SLUS_21278) > Przy vuREC po kilku sekundach wywala bład systemowy. zmiana na interpretator plus Skip video - trwa to niemiłosiernie długo ale po pewnym czasie pojawia się pik w prawej dolnej częsci okna - trwa loading... doczekałem do klatki 2368 i na więcej czekania nie mam ochoty.

[*] Tekken 4 (J - SLPS_25100) > w trybie vuREC pojaiwa się błąd MFIFO VIF1 not ready! i gra zwisa w czerni. To samo w eeREC i interpretatorze. Nie pomaga łatka oraz zmiana pluginu wideo i dźwięku.
[?] Urban Reign (U - SLUS_21209) > bah, bład systemowy, z vuREC i trybie interpretatora to samo. Skip video patch również nie pomaga.
[?] World Rally Championship 4 (E - SCES_52389) > błąd systemowy na vuREC i zmiana na tryb interpretatora, ale coś jest najwyraźniej nie tak bo gra zwalnia zaraz na starcie i przestaje czytać dane z napedu wyrzucając błąd "cpuTlbMiss 4006c4, 15144c3b, status=70020c11, code=8". [/color]

Generalnie odnoszę wrażenie że to co działało wcześniej działa również na wersji 0.9.1, a przyrost prędkości jest naprawdę doskonały - podczas gdy wcześniej wyciągałem co najwyżej 1fps, teraz bez problemu leci w 2.5, a nawet w 5 klatkach... prędkość interpretatora jest porównywalna do tego co wyciągało się na 0.9 w trybie eeREC, natomiast włączenie vuREC daje naprawdę potężnego kopa. Nie ma co się spodziewać cudów bo większość gier i tak będzie działać w 50% prędkości lub jeszcze mniej, ale patrząc przez pryzmat prędkości osiąganych na poprzedniej wersji PCSX2 v0.9.1 zrobiło na mnie naprawdę pozytywne wrażenie.

edit: zaktualizowana lista gier, dodałem7 nowo sprawdzonych tytułów
2BII!2B
Saqool
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwietnia 2006, 20:11

Post autor: Saqool »

Hardware: Celeron 2,4GHz, 768MB RAM, Radeon 9550, SBLive!, LiteOn Dvd 16x
Software: PCSX2 v0.9.1, GSdx9, PeoPS Sound, PeoPS CD/Dvd

Manhunt - dochodzi do Menu mogę w nim chodzić wybierać itd. Po wybraniu gry zaczyna się loading i black screen. Na oficjalenj stronie na pisali że dochodzi do intro:)
Def Jam Fight for NY - Black Screen już na początku, a wielka szkoda.
Ridge Racer 5- dalej dochodzi do wyboru auta i wiesza się ale zyskałem z 15-20 FPS prędkości rzędu 25-35 FPS :) Więc jest super.
Mam adzieje niedługo jeszcze coś potestować, więc dodam dalsze opisy. Może niech ktoś powiadomi osoby odpowiedzialen za kompatybilności na stronie pcsx2'a, wówczas praca ludzi którzy sprawdzają gry nie pójdzi na marne?
Sizzzu
Junior
Junior
Posty: 20
Rejestracja: 10 kwietnia 2004, 14:10

Post autor: Sizzzu »

Hardware: Athlon XP 2400+ , 1GB ram , GF6600GT
Software: PCSX2 v 0.9.1 , GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Samurai Showdown V> W pelni grywalne niewielkie błedy w grafice 10 fps
[+] Puy Puyo Fever2 > Wkran poczatkowy , Menu glowne , Mapa, Nawet wchodzi juz do wlasciwej gry ale sa duze bledy w grafice uniemozliwiajace gre, ale po mapie mozna pochodzic :P
[?] Sphinx and the Cursed Mummy > Logo THQ , Logo Eurocom i zwis
[?] Katamari Damacy > Tworzenie Save'a , poczatkowy ekran i zwis :(
[?] Silent Hill 3 > Logo Silent Hill 3 , Tworzenie Save'a , Logo Konami i zwis
[?] Contra Shattered Soldier> NIC
krauze5
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 05 sierpnia 2006, 00:15

Post autor: krauze5 »

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,GSdx9 (MSVC 14.00) SSE2 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Fight Night Round 2 > Tytuł grywalny, praktycznie brak przekłamań w grafice ok 8 fps.
[+] Final Fantasy X > Dość spore przekłamania w grafice, filmiki wyświetlane płynnie, liczba FPS od 43-50. Jednak można grać.
[?]Final Fantasy X-2 Demo > uruchamia sie filmik chodzi w miare czysto czasami lekko sie przywiesi, dochodzi do menu gdy jest wybór trybu rozgrywki, kursor rączki zaczyna skakać i nic nie da sie wybrać.

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,ZeroGS KOSMOS 0.95.1 SSE2, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+]Super Dragon Ball Z > Świetna grywalność, liczba FPS od 30-60. Sporadyczne przekłamania w grafice, jedyny problem jaki spotkałem to dźwięk. Gdy włączy sie jakis efekt dźwiekowy to zaczyna sie powtarzać pare razy z rzędu. Ale tak to gra sie super :)


P.S Będe dopisywał wiecej tytułów jak będe miał coś tylko pod ręką !!

Mój pierwszy post na forum :)
Adi_18
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 sierpnia 2006, 00:58

Post autor: Adi_18 »

Hardware:Athlon 2500@3200,1 GB RAM, ATI RADEON 9600 XT eXtreme edition

Super Dragon Ball Z:Uruchomilem zaledwie na 5,7 FPS.To moj rekord jak na razie.

Mozna cos wiecej wycisnac na moim sprzecie??
Jastrzab
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 04 listopada 2006, 18:31

Post autor: Jastrzab »

Hardware: Athlon XP 3200+ ,1gb MB RAM, GF 6800gt 256mb ram

Software: PCSX2 v0.9.1 GSdx9, PeoPS spu2 , Linuzappz cdvd iso , eerec , vuurec

Captain Tsubasa - w intrze jakies 20 fps , menu tak samo. W grze grafika z bledami i fps okolo 5 , praktycznie nie do grania.

screen: http://img528.imageshack.us/img528/953/9kd4.jpg
Adult
Administrator
Administrator
Posty: 524
Rejestracja: 03 kwietnia 2003, 16:24

Post autor: Adult »

Pora na nowe screeny:

Bios - od 7 fps na początku do nawet 55 przy wyborze memorki do formatowania.
Beats of Rage - grywalne prędkość około 20 do 24 fps.
HarvestMoon - grywalne przy statycznych zdjęciach do 25 fps, w grze koło 10 -12 fps.


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Hardware: Celeron 1.2GHz, 512MB RAM, GF:FX5200, SB Live, LG-DVD 16x, Sony DS2 + Manta USB Converter
Software: PCSX2 0.9.2 (TBL), ZeroGS 0.96 (nonSSE2), P.E.Op.S. SPU 2 DSound 1.6, SSSPSX Pad Plugin 1.7, USB null 0.4, FWnull 0.4, SCPH-50004 (E v1.7)
Ustawienia: Wideo i dźwiek na minimum, CPU w trybie EERec + VUrec1/2 z frame limiting ustawionym na normal.

[+] Dynasty Wariors IV (SLUS_20938) - wyłaczyć łatki bo gra się zatnie wyświetlając komunikat [Need to re-setup libipu since sceMpegGetPicture was aborted...] po wyłączeniu łatek logo, menu... i bah, jesteśmy w grze. Co do grafiki to przy pewnych ustawieniach kamery pojawiają się artefakty, ale pomijając ten fakt grafika jest b. ładna , gra grywalna, a prędkość znośna 5-15fps w grze :]
[*] Resident Evil: Code Veronica (SLES_50306) - czasami zdarzają się zabawne przekręty w wyświetlanej grafice (np. kuzyk wyrastający z oka), ale gra wygląda całkiem dobrze i pracuje dość szybko 5-10fps. w grze.
[+] SlyRacoon (SCES_50917) - memorka, logo SCE, intro, i kolejny grywalny tytuł - niestety wolno 1-2fps w grze. Nie wymaga kombinowania jak na poprzednich wersjach.
[+] Summer Heat Beach Volleyball (SLUS_20634) - loading, memorka... dziwne kuku w menusach, jeśli klawisze nie bedą chciały działać nalezy je wcisnąć trzymając równocześnie R1 lub R2, czasami również L1 / L2. Uwaga jeśli do gry wskoczy dwóch zawodników to nalezy skonfigurować klawisze na 2gim padzie i postępować podobnie (X+L/R1/2). Tak czy siak po bolączkach z kontrolerem można wejść do gry, a tu jest naprawdę ładnie, aczkolwiek wolno 0-3fps.
[*] Burnout2: Point of Impact (SLUS_20497) - loading, menusy, i bez problemu się uruchamia, aczkolwiek na GSdx9 cały czas spore przekłamania w grafice. na ZeroGS niestety to samo. prędkość ok 4.5 fps w grze :)[/color]

[+] Front mission 4 (SLUS_20888) - logo S-E, intro, menusy... i zamknięcie aplikacji z komunikatem [ZeroGS: Undefined tex psm 0xc!] na GSdx9 jest jeszcze gorzej :(
[-] Enter the Matrix (SLES_51203) - loading, intro, dochodzi do menusów i zwis...

[-] Devil My Cry (SLES_50358) - bład systemowy, w trybie interpretatora dochodzi do sprawdzenia memorki. Niestety do menusów wejść już nie chce (kompatybilność spadła)
[*] Burnout3 (SLUS_21050) - loading... ehhh, wciąż zatrzymuje się po dojściu do 3/4 paska ładowania... może następnym razem
[*] Soul Calibur 2 (SLES_51799) - komunikat [PSRLVW email zero if abnormal behavior | MFC0 PCCR = 8008703c PCR0 = 1bfe7 PCR1 = 0 IMM= ... ] Brak łatki. Na Gsdx9 jest to samo.... doczekałem do klatki 3000, lecz było czarno. W tryie interpretatora niestety to samo.[/color]

update - kolejna porcja informacji:

[*] Beats of Rage (SLPS_66666) - bez najmniejszych problemów, w pełni grywalne w conajmniej 12 klatkach/sec.
[+] Vietiful Joe (SLUS_20951) - logo, menu, intro (start i/lub select zeby przerwać), gra właściwa.... Grafika bez przekłamań, prędkość 2-4 fps w grze. Tytuł grywalny.
[+] Onimusha 2 (SLUS_20393) - memorka, logo, gore, wstęp, intro...bardzo dlugi ekran poczatkowy... i wchodzi do gry. Grafika bez przekłamań, prędkość 2-7 fps w grze.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (SLES_51616) - tv_mode, memorka, logo, intro, menusy, loading... grafika bez zarzutu, prędkość 1.5-5fps... W pełni grywalne :]
[+] Tekken 4 (SLPS_25100) - logo, [start], menusy, loading... i wchodzi do gry. Bezbłedna grafika, plus prędkość w granicach 1-4fps równa się kolejny grywalny tytuł do kolekcji PCSX2.
[+] SSX (SLES_50030) - memorka, wybór języka, loading w hiper niskiej predkosci, intro x2, menu, loading... i wchodzi do gry. Tytuł grywalny, ale niech ktoś sprawdzi jak gra pracuje z HDD (ew. na EPF pooling) bo z nepędu za pomocą peopsa to mamy do czynienia z pokazem slajdów nie przekraczającym bariry 1 fps, a w momencie gdy nic nie jest doczytywane z CD prędkość skacze do 5-6fps.[/color]

[*] Dark Chronicles (SCES_51190) - język, memorka, logo, menu, loading... wchodzi do gry, aczkolwiek grafika totalnie zrypana, w trybie eeREC jest to samo[/color]

[*] Ratchet and Clank (SCES_50916) - logo SCEE i `filmik` Insomniac, coś się pokazuje w 0.5 fps`ach, aczkolwiek jest to całkowicie nieczytelne plus konsola ciągle wywala komunikat [VU0 stall] ... może w innym trybie, ale nie mam sił sprawdzać :p
[-] Mortal Kombat: Deadly Aliance (SLES_50717) - loading... i czarno. Niestety ta sama systuacja na GSdx9 i EPF pooling. Zmiana trybu na eeREC i interpretator nic nie daje. Spory spadek kompatybilności.
[*] Metal Gear Solid 3 (SLUS_20915) - nieskończona pętla instrukcji cpuTlbMiss zaraz po uruchomieniu.[/color]

update2 - ostatnia (conajmniej do połowy grudnia) porcja informacji

[+] Kingdom Hearts (SLUS_20370) - logosy, menusy, ale intro zasuwa :] i na dodatek obraz bez najmniejszej skazy :) cudo - warto włączyć tylko po to by obejrzeć intro :] O Zgrozo w grze jest jeszcze lepiej 8-16 (średnio 10) klatek/s... YAY, do tego zero przekłamań graficznych. CUDO!
[+] Suikoden IV (SLUS_20979) - wybór trybu wideo, logo, intro, menusy i siup. jest w grze - grafika wyświetlana poprawnie, prędkość cóż od 2,5 do 6 (przeważnie w okolicy 4) fpsów w grze. Miło zobaczyć że gra wraca do żywych.
[+] Dragon Quest VIII (SLUS_21207) - memorka, ustawienia, logo, menusy... wlazło do gry, obiekty lubią gubić tekstury, a prędkość średnia na jeza 1,5-5fps. Ale lepsze to niż nic :]


[+] Mortal Kombat: Shaolin Monks (SLUS_21087) - okienko o analogu, logo Midway, memorka, menusy, przeskoczone intro, loading... znowu coś czarnego do pominięcia... po czym komunika [MFC0 PCCR = 20 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0] i czarno. Może skip video pomoże, niech ktoś sprawdzi, podobnie jak uruchomienie z ISO.
[*] Tenchu 3 (SLES_50679) - memorka, logo, intro, menusy i znów zwisa po wybraniu story mode i krótkim loadingu. Plus w ekranach przejściowych pojkawły się dziwne pasy. Testowane bez łatki więc można by zaryzykować że jest jakiś niewielki postęp, ale oznaczam grę jako `bez zmian`.
[+] SSX on Tour (SLUS_21278) - loading, memorka, logo EAB, intro... wybór czegokolwiek w menusach inaczej niż na chybił trafił graniczy z cudem, ale jakoś udało mi się przedrzeć przez stertę dziabągów :] i .... zacięło się na ostatnim loadingu (mozę pójdzie dalej ale po 8 min zrezygnowałem)
[+] Tekken 5 (SLUS_21059) - logo, starblade, ramka, jakieś czarne mazy, które mogą być interm... nie to chyba menu, ale w końcu się coś ruszyło.[/color]

[*] Xenosaga: Episode (SLUS_20469) - emulator zatrzymuje się po sczytaniu 3636 sektora z napędu, wywala biały ekran z szarymi pasami i ani mysli ruszyc dalej. Zmiana wtyczki CDVD i trybu emulacji na eeREC (na interpretator nie mam cierpliwości) nic nie dała. Może ISO, albo łatki pomogą, ale zostawię to do testu innym :p
[?] KillZone (SCES_52004) - na standardowych ustawieniach czarny ekran w 0.2 fpsach. Po zmianie trybu na pokazuje się logo KillZone i znów spada prędkość. Moze pokazać się coś więcej, ale przy takiej prędkości nie chcę tego testować na słabym sprzęcie
[*] FIFA Street (SLUS_21147) - pewnie znów będzie sporo pytań o to grę więc sprawdziłem i... ciemność widze, ciemność... w 60-70 klatkach :][/color]
2BII!2B
Zablokowany