Strona przechowuje informacje w plikach cookies, zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz dokonać zmian zasad korzystania z ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki i/lub UKRYĆ ten komunikat.
PSEmu: PlayStation Emulation
Serwis PlayStation PlayStation 2 Forum IRChat

Strona Główna » Emulacja » PlayStation2 » PCSX2 vs Gry
>> Pre-kompatybilność PCSX2 Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
chinek
User
User


Dołączył: 27 Kwi 2004
Posty: 41
Skąd: NYsa

PostWysłany: 2006 05 10 14:49    Temat postu:    

Hardware: P4 3GHZ, 512MB RAM, GF4Ti
Software:PCSX2 v 0.9, GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0


[?]Gradius III (E - SLES_520.95). lekkie bledy w grafice..Predkosc emulacji podczas gry wynosi 10-17 fps. Gra jest grywalna.
[?]Gradius IV.(E - SLES_520.95), nie zauwazylem bledow w grafice. Predkosc emulacji podczas gry dochodzi do 25 fps, gra chodzi w miare plynnie. Gra jest grywalna w 100% na ustawieniach CPU (Interpreter), na pozostalych ustawieniach CPU (eerec,vurec) jest grywalnagra, ale czasem emulator potrafi sie wylaczyc (po np 1, 5, 10 minutach gry). Moze w nastepnej wersji emu bedzie lepiej.
[?]Akira Psycho Pinball (J - PBPX_952.01). wszysttko dziala jak nalezy. Predkosc emulacji podczas gry wha sie miedzy 5-7 fps. Kolejny grywalny tytul Very Happy UWAGA: trzeba poprawic skip video path (patch=0,EE,001431d0,word,24020001) .

_________________
Sprzet: P4 3GHz, 512 RAM, GF4ti
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Spojler
Junior
Junior


Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 26
Skąd: Zadupie

PostWysłany: 2006 06 14 00:38    Temat postu:    

Hardware: AMD Athlon XP 200+ 1,67GHz 512DDR Radeon 9550 128/128
Software: bios scph39001/GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0

Metal Slug 5(E SLES_533.83): Grywalne w 100% grafika spowolniona lecz da się grać

Winter czy na twoim Hardware 2 na którym testujesz gry dobrze chodzi FFX i na którym pluginie graficznym??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA


Dołączył: 04 Wrz 2002
Posty: 5238
Skąd: psemu.pl

PostWysłany: 2006 07 09 21:41    Temat postu:    

Czas na szybki test nowej odsłony PCSX2>

Hardware: Celeron 1,2GHz, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX2 v0.9.1 TBL (non VM) z w trybie eeREC (chyba że pisze inaczej), GSdx9, PeoPS Sound, EFP poling CDVD

[+] Street Fighter EX3 (U - SLUS_20130) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej - według moich obliczeń przy wykorzystaniu vuREC średnio 2-3x szybciej.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej


[?] God of War (U - SCUS_97399) > W trybie rekompilatora wywala błąd. W interpretatorze wchodzi w menu - prędkość poniżej 1fps, duze przeklamania graficzne.
[?] Gran Turismo 4 (E - SCES_51719) > uruchamiaś w trybie interpretatora. Działa tylko oryginał, zrzut i backup już nie. Przedstawienie, SCEE presents, wybór języka, save, profil, save...ble-bel-bele... info-info-info...wciskamy start bo czarrno na ekranie i wchodzimy w menu... i...i... doczekałem do ostatniego loadingu przed wyścigiem, ale gra zatrzymuje się w tym miejscu.
[?] Kessen 3 (U - SLUS_21119) > Loading, menu, przerywniki filmowe, znow loading....i bah wchodzi do gry, lecz tu przekłamania graficzne całkowicie uniemożliwiające rozgrywkę.
[?] Shadow of Colossus (U - SCUS_97472) > Loading...bardzo długi Loading, SCEA Presents.... i czarno doczekałem do klatki 3840, może komuś będzie się chciało dłużej. Tytuł ponoć pokazuje menu i intro więc umieszczam go w pomarańczowej sekcji.
[?] Tales of Legendia (U - SLUS_21201) > Loading i błąd systemowy. Skip nie pomaga. W trybie interpretatora jest sprawdzenie memorki, logo Namco, MelFes... intro... niewyraźne menu... new game i znów błąd systemowy.


[?] Call of Duty: Big Red One (U - SLUS_21228) > Coś się próbuje wgrać bo oprócz czarnego okna pojawiają się niewielkie artefakty w lewej, górnej części okna... skip video nie pomaga... Zmiana na tryb interpretatora i pojawia się loading, sprawdzenie memorki z dużymi przekłamaniami graficznymi... doczekałem do klatki 1840 jak ktoś ma ochotę niech czeka dłużej.
[?] Colosseum (J - SLPS_25456) > fmv KOEI i czarno... gra pracuje na co wskazują odgłosy ale zarówno na vuREC, eeREC jak i w trybie interpretatora nie ma wyświetlanego obrazu.
[?] Death by Degress (E - SCES_53054) > czarno. Może skip wideo pomoze albo odpowiednie ustawienie cpu (sprawdzlem na eeRec)
[?] Dragon Quest 8 (U - SLUS_21207) > błąd systemowy. Zmiana trybu na interpretator i... czarno, a później program samoczynnie konczy swoja prace. Moze svp, ale w tej grze nie ma przecież wstawek.
[?] ESPN NBA 2005 (E - SLES_53022) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga również w trybie interpretatora.
[?] FIFA Street (U - SLUS_21147) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga.
[-] Lego Star Wars (E- SLES_531.94) > Czarno... Skip video + interpretator = brak rezultatu. Nie ma nawet wyboru języka widocznego w wersji 0.9
[?] SSX on Tour (U - SLUS_21278) > Przy vuREC po kilku sekundach wywala bład systemowy. zmiana na interpretator plus Skip video - trwa to niemiłosiernie długo ale po pewnym czasie pojawia się pik w prawej dolnej częsci okna - trwa loading... doczekałem do klatki 2368 i na więcej czekania nie mam ochoty.
[*] Tekken 4 (J - SLPS_25100) > w trybie vuREC pojaiwa się błąd MFIFO VIF1 not ready! i gra zwisa w czerni. To samo w eeREC i interpretatorze. Nie pomaga łatka oraz zmiana pluginu wideo i dźwięku.
[?] Urban Reign (U - SLUS_21209) > bah, bład systemowy, z vuREC i trybie interpretatora to samo. Skip video patch również nie pomaga.
[?] World Rally Championship 4 (E - SCES_52389) > błąd systemowy na vuREC i zmiana na tryb interpretatora, ale coś jest najwyraźniej nie tak bo gra zwalnia zaraz na starcie i przestaje czytać dane z napedu wyrzucając błąd "cpuTlbMiss 4006c4, 15144c3b, status=70020c11, code=8".


Generalnie odnoszę wrażenie że to co działało wcześniej działa również na wersji 0.9.1, a przyrost prędkości jest naprawdę doskonały - podczas gdy wcześniej wyciągałem co najwyżej 1fps, teraz bez problemu leci w 2.5, a nawet w 5 klatkach... prędkość interpretatora jest porównywalna do tego co wyciągało się na 0.9 w trybie eeREC, natomiast włączenie vuREC daje naprawdę potężnego kopa. Nie ma co się spodziewać cudów bo większość gier i tak będzie działać w 50% prędkości lub jeszcze mniej, ale patrząc przez pryzmat prędkości osiąganych na poprzedniej wersji PCSX2 v0.9.1 zrobiło na mnie naprawdę pozytywne wrażenie.

edit: zaktualizowana lista gier, dodałem7 nowo sprawdzonych tytułów

_________________

DARMOWE gry na PS2. megaROMS -> Click 1, Click 2, Click 3 !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen 
Saqool
Junior
Junior

Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 5

PostWysłany: 2006 07 10 22:22    Temat postu:    

Hardware: Celeron 2,4GHz, 768MB RAM, Radeon 9550, SBLive!, LiteOn Dvd 16x
Software: PCSX2 v0.9.1, GSdx9, PeoPS Sound, PeoPS CD/Dvd

Manhunt - dochodzi do Menu mogę w nim chodzić wybierać itd. Po wybraniu gry zaczyna się loading i black screen. Na oficjalenj stronie na pisali że dochodzi do intro:)
Def Jam Fight for NY - Black Screen już na początku, a wielka szkoda.
Ridge Racer 5- dalej dochodzi do wyboru auta i wiesza się ale zyskałem z 15-20 FPS prędkości rzędu 25-35 FPS Smile Więc jest super.
Mam adzieje niedługo jeszcze coś potestować, więc dodam dalsze opisy. Może niech ktoś powiadomi osoby odpowiedzialen za kompatybilności na stronie pcsx2'a, wówczas praca ludzi którzy sprawdzają gry nie pójdzi na marne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Sizzzu
Junior
Junior

Dołączył: 10 Kwi 2004
Posty: 20

PostWysłany: 2006 07 31 13:27    Temat postu:    

Hardware: Athlon XP 2400+ , 1GB ram , GF6600GT
Software: PCSX2 v 0.9.1 , GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Samurai Showdown V> W pelni grywalne niewielkie błedy w grafice 10 fps
[+] Puy Puyo Fever2 > Wkran poczatkowy , Menu glowne , Mapa, Nawet wchodzi juz do wlasciwej gry ale sa duze bledy w grafice uniemozliwiajace gre, ale po mapie mozna pochodzic Razz
[?] Sphinx and the Cursed Mummy > Logo THQ , Logo Eurocom i zwis
[?] Katamari Damacy > Tworzenie Save'a , poczatkowy ekran i zwis Sad
[?] Silent Hill 3 > Logo Silent Hill 3 , Tworzenie Save'a , Logo Konami i zwis
[?] Contra Shattered Soldier> NIC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
krauze5
Nowicjusz

Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 2

PostWysłany: 2006 08 05 02:22    Temat postu:    

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,GSdx9 (MSVC 14.00) SSE2 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Fight Night Round 2 > Tytuł grywalny, praktycznie brak przekłamań w grafice ok 8 fps.
[+] Final Fantasy X > Dość spore przekłamania w grafice, filmiki wyświetlane płynnie, liczba FPS od 43-50. Jednak można grać.
[?]Final Fantasy X-2 Demo > uruchamia sie filmik chodzi w miare czysto czasami lekko sie przywiesi, dochodzi do menu gdy jest wybór trybu rozgrywki, kursor rączki zaczyna skakać i nic nie da sie wybrać.

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,ZeroGS KOSMOS 0.95.1 SSE2, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+]Super Dragon Ball Z > Świetna grywalność, liczba FPS od 30-60. Sporadyczne przekłamania w grafice, jedyny problem jaki spotkałem to dźwięk. Gdy włączy sie jakis efekt dźwiekowy to zaczyna sie powtarzać pare razy z rzędu. Ale tak to gra sie super Smile


P.S Będe dopisywał wiecej tytułów jak będe miał coś tylko pod ręką !!

Mój pierwszy post na forum Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Adi_18
Nowicjusz

Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1

PostWysłany: 2006 08 17 11:53    Temat postu:    

Hardware:Athlon 2500@3200,1 GB RAM, ATI RADEON 9600 XT eXtreme edition

Super Dragon Ball Z:Uruchomilem zaledwie na 5,7 FPS.To moj rekord jak na razie.

Mozna cos wiecej wycisnac na moim sprzecie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG 
Jastrzab
Nowicjusz

Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 2

PostWysłany: 2006 11 04 21:53    Temat postu:    

Hardware: Athlon XP 3200+ ,1gb MB RAM, GF 6800gt 256mb ram

Software: PCSX2 v0.9.1 GSdx9, PeoPS spu2 , Linuzappz cdvd iso , eerec , vuurec

Captain Tsubasa - w intrze jakies 20 fps , menu tak samo. W grze grafika z bledami i fps okolo 5 , praktycznie nie do grania.

screen: http://img528.imageshack.us/img528/953/9kd4.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Adult
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 526

PostWysłany: 2006 11 19 19:35    Temat postu:    

Pora na nowe screeny:

Bios - od 7 fps na początku do nawet 55 przy wyborze memorki do formatowania.
Beats of Rage - grywalne prędkość około 20 do 24 fps.
HarvestMoon - grywalne przy statycznych zdjęciach do 25 fps, w grze koło 10 -12 fps.





_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG 
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA


Dołączył: 04 Wrz 2002
Posty: 5238
Skąd: psemu.pl

PostWysłany: 2006 11 26 02:17    Temat postu:    

Hardware: Celeron 1.2GHz, 512MB RAM, GF:FX5200, SB Live, LG-DVD 16x, Sony DS2 + Manta USB Converter
Software: PCSX2 0.9.2 (TBL), ZeroGS 0.96 (nonSSE2), P.E.Op.S. SPU 2 DSound 1.6, SSSPSX Pad Plugin 1.7, USB null 0.4, FWnull 0.4, SCPH-50004 (E v1.7)
Ustawienia: Wideo i dźwiek na minimum, CPU w trybie EERec + VUrec1/2 z frame limiting ustawionym na normal.

[+] Dynasty Wariors IV (SLUS_20938) - wyłaczyć łatki bo gra się zatnie wyświetlając komunikat [Need to re-setup libipu since sceMpegGetPicture was aborted...] po wyłączeniu łatek logo, menu... i bah, jesteśmy w grze. Co do grafiki to przy pewnych ustawieniach kamery pojawiają się artefakty, ale pomijając ten fakt grafika jest b. ładna , gra grywalna, a prędkość znośna 5-15fps w grze :]
[*] Resident Evil: Code Veronica (SLES_50306) - czasami zdarzają się zabawne przekręty w wyświetlanej grafice (np. kuzyk wyrastający z oka), ale gra wygląda całkiem dobrze i pracuje dość szybko 5-10fps. w grze.
[+] SlyRacoon (SCES_50917) - memorka, logo SCE, intro, i kolejny grywalny tytuł - niestety wolno 1-2fps w grze. Nie wymaga kombinowania jak na poprzednich wersjach.
[+] Summer Heat Beach Volleyball (SLUS_20634) - loading, memorka... dziwne kuku w menusach, jeśli klawisze nie bedą chciały działać nalezy je wcisnąć trzymając równocześnie R1 lub R2, czasami również L1 / L2. Uwaga jeśli do gry wskoczy dwóch zawodników to nalezy skonfigurować klawisze na 2gim padzie i postępować podobnie (X+L/R1/2). Tak czy siak po bolączkach z kontrolerem można wejść do gry, a tu jest naprawdę ładnie, aczkolwiek wolno 0-3fps.
[*] Burnout2: Point of Impact (SLUS_20497) - loading, menusy, i bez problemu się uruchamia, aczkolwiek na GSdx9 cały czas spore przekłamania w grafice. na ZeroGS niestety to samo. prędkość ok 4.5 fps w grze Smile


[+] Front mission 4 (SLUS_20888) - logo S-E, intro, menusy... i zamknięcie aplikacji z komunikatem [ZeroGS: Undefined tex psm 0xc!] na GSdx9 jest jeszcze gorzej Sad
[-] Enter the Matrix (SLES_51203) - loading, intro, dochodzi do menusów i zwis...

[-] Devil My Cry (SLES_50358) - bład systemowy, w trybie interpretatora dochodzi do sprawdzenia memorki. Niestety do menusów wejść już nie chce (kompatybilność spadła)
[*] Burnout3 (SLUS_21050) - loading... ehhh, wciąż zatrzymuje się po dojściu do 3/4 paska ładowania... może następnym razem
[*] Soul Calibur 2 (SLES_51799) - komunikat [PSRLVW email zero if abnormal behavior | MFC0 PCCR = 8008703c PCR0 = 1bfe7 PCR1 = 0 IMM= ... ] Brak łatki. Na Gsdx9 jest to samo.... doczekałem do klatki 3000, lecz było czarno. W tryie interpretatora niestety to samo.


update - kolejna porcja informacji:

[*] Beats of Rage (SLPS_66666) - bez najmniejszych problemów, w pełni grywalne w conajmniej 12 klatkach/sec.
[+] Vietiful Joe (SLUS_20951) - logo, menu, intro (start i/lub select zeby przerwać), gra właściwa.... Grafika bez przekłamań, prędkość 2-4 fps w grze. Tytuł grywalny.
[+] Onimusha 2 (SLUS_20393) - memorka, logo, gore, wstęp, intro...bardzo dlugi ekran poczatkowy... i wchodzi do gry. Grafika bez przekłamań, prędkość 2-7 fps w grze.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (SLES_51616) - tv_mode, memorka, logo, intro, menusy, loading... grafika bez zarzutu, prędkość 1.5-5fps... W pełni grywalne :]
[+] Tekken 4 (SLPS_25100) - logo, [start], menusy, loading... i wchodzi do gry. Bezbłedna grafika, plus prędkość w granicach 1-4fps równa się kolejny grywalny tytuł do kolekcji PCSX2.
[+] SSX (SLES_50030) - memorka, wybór języka, loading w hiper niskiej predkosci, intro x2, menu, loading... i wchodzi do gry. Tytuł grywalny, ale niech ktoś sprawdzi jak gra pracuje z HDD (ew. na EPF pooling) bo z nepędu za pomocą peopsa to mamy do czynienia z pokazem slajdów nie przekraczającym bariry 1 fps, a w momencie gdy nic nie jest doczytywane z CD prędkość skacze do 5-6fps.


[*] Dark Chronicles (SCES_51190) - język, memorka, logo, menu, loading... wchodzi do gry, aczkolwiek grafika totalnie zrypana, w trybie eeREC jest to samo

[*] Ratchet and Clank (SCES_50916) - logo SCEE i `filmik` Insomniac, coś się pokazuje w 0.5 fps`ach, aczkolwiek jest to całkowicie nieczytelne plus konsola ciągle wywala komunikat [VU0 stall] ... może w innym trybie, ale nie mam sił sprawdzać :p
[-] Mortal Kombat: Deadly Aliance (SLES_50717) - loading... i czarno. Niestety ta sama systuacja na GSdx9 i EPF pooling. Zmiana trybu na eeREC i interpretator nic nie daje. Spory spadek kompatybilności.
[*] Metal Gear Solid 3 (SLUS_20915) - nieskończona pętla instrukcji cpuTlbMiss zaraz po uruchomieniu.


update2 - ostatnia (conajmniej do połowy grudnia) porcja informacji

[+] Kingdom Hearts (SLUS_20370) - logosy, menusy, ale intro zasuwa :] i na dodatek obraz bez najmniejszej skazy Smile cudo - warto włączyć tylko po to by obejrzeć intro :] O Zgrozo w grze jest jeszcze lepiej 8-16 (średnio 10) klatek/s... YAY, do tego zero przekłamań graficznych. CUDO!
[+] Suikoden IV (SLUS_20979) - wybór trybu wideo, logo, intro, menusy i siup. jest w grze - grafika wyświetlana poprawnie, prędkość cóż od 2,5 do 6 (przeważnie w okolicy 4) fpsów w grze. Miło zobaczyć że gra wraca do żywych.
[+] Dragon Quest VIII (SLUS_21207) - memorka, ustawienia, logo, menusy... wlazło do gry, obiekty lubią gubić tekstury, a prędkość średnia na jeza 1,5-5fps. Ale lepsze to niż nic :]


[+] Mortal Kombat: Shaolin Monks (SLUS_21087) - okienko o analogu, logo Midway, memorka, menusy, przeskoczone intro, loading... znowu coś czarnego do pominięcia... po czym komunika [MFC0 PCCR = 20 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0] i czarno. Może skip video pomoże, niech ktoś sprawdzi, podobnie jak uruchomienie z ISO.
[*] Tenchu 3 (SLES_50679) - memorka, logo, intro, menusy i znów zwisa po wybraniu story mode i krótkim loadingu. Plus w ekranach przejściowych pojkawły się dziwne pasy. Testowane bez łatki więc można by zaryzykować że jest jakiś niewielki postęp, ale oznaczam grę jako `bez zmian`.
[+] SSX on Tour (SLUS_21278) - loading, memorka, logo EAB, intro... wybór czegokolwiek w menusach inaczej niż na chybił trafił graniczy z cudem, ale jakoś udało mi się przedrzeć przez stertę dziabągów :] i .... zacięło się na ostatnim loadingu (mozę pójdzie dalej ale po 8 min zrezygnowałem)
[+] Tekken 5 (SLUS_21059) - logo, starblade, ramka, jakieś czarne mazy, które mogą być interm... nie to chyba menu, ale w końcu się coś ruszyło.


[*] Xenosaga: Episode (SLUS_20469) - emulator zatrzymuje się po sczytaniu 3636 sektora z napędu, wywala biały ekran z szarymi pasami i ani mysli ruszyc dalej. Zmiana wtyczki CDVD i trybu emulacji na eeREC (na interpretator nie mam cierpliwości) nic nie dała. Może ISO, albo łatki pomogą, ale zostawię to do testu innym :p
[?] KillZone (SCES_52004) - na standardowych ustawieniach czarny ekran w 0.2 fpsach. Po zmianie trybu na pokazuje się logo KillZone i znów spada prędkość. Moze pokazać się coś więcej, ale przy takiej prędkości nie chcę tego testować na słabym sprzęcie
[*] FIFA Street (SLUS_21147) - pewnie znów będzie sporo pytań o to grę więc sprawdziłem i... ciemność widze, ciemność... w 60-70 klatkach :]

_________________

DARMOWE gry na PS2. megaROMS -> Click 1, Click 2, Click 3 !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen 
neo rpgomaniak
Junior
Junior


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 10

PostWysłany: 2006 12 17 12:23    Temat postu:    

Athlon 3000+ (2000 MHz)
Geforce 6200
512 ram
PCSX2 0.9.2 , ZeroGS 0.96, P.E.Op.S. SPU 2 DSound 1.6, SSSPSX Pad Plugin 1.7, USB null 0.4, FWnull 0.4, scph39001.

Kingdom Hearts - działa, jest piękne i ładne intro zasówa tak jak gra 40 -50 fps.
Ale sterowanie skutecznie uniemożliwia grę w klejnych etapach.
Tekken 4 - menu, logo, wybór postaci chodzi jak nakręcone Wink W grze już troszke słabiej 11-15 fps.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Wolf1980
Nowicjusz

Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 3

PostWysłany: 2007 02 07 14:56    Temat postu:    

Hardware: P4 3.2 Ghz , 1 gb DDR2 , GF 7300 GT , SB Audigy 4 , Sony Dual Shock2
Software: PCSX2 0.9.2, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, USBnull Driver 0.4.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.6.0, DEV9null Driver 0.3.0

Disgaea Hour of Darkness: 100% grywalne, min fps 28, sredni fps 51

Disgaea Cursed Memory: 100% grywalne, min fps 19, sredni fps 49 Warto jednak zaznaczyc ze nie moglem właczyć wtej grze wszystkich fjerwerkow graficznych gdyz powodowało to rożne przekłamania w grafice i inne dolegliwosci ktore psuły chec do grania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
matthouse
Junior
Junior


Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 17

PostWysłany: 2007 02 19 16:37    Temat postu:    

pcsx 2 0.91
fifa '01 mozna powiedziec ze grywalne 5-15 fps na sprzecie
amd sempron 2600+ nvidia 6600 gt 128 ram ddr 2 2x512 mb ram

_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
msand
Nowicjusz

Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 2

PostWysłany: 2007 04 09 02:04    Temat postu:    

Hardware: Sempron 2600, 256 MB RAM, GeForce FX 5500
PCSX2 0.9.2

Grand Theft Auto: Vice City Stories - logo, intro, wczytywanie planszy, parę sekund po wczytaniu zwis (zanim się zatnie można zobaczyć takie coś http://img70.imageshack.us/img70/4295/vcsow0.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
N25
User
User

Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 95

PostWysłany: 2007 04 27 01:00    Temat postu:    

GTA LCS

Hardwar: Intel core 2 duo E4300 2.0 GHz 2GB RAm DDR2 800, Windows Vista Ultimate Geforce 7600GS emulator v0.9.2 najnowsze, najlepsze pluginy konfiguracje różne zawsze to samo na początkowych animacjach logo ok 30 fpsów potem na pierwszej jakby cutscence (aniamcji, postaci w tle) cąły czas od 22 do 24 fpsów potem następuje jakby błąd w grafie bo widac tylko górną połowe ekranu są loga gry 2 i prędkosc ok 30fpsów znów i emulator przestaje działać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość 
Wyświetl posty z ostatnich:   Sortuj według:   
Strona 3 z 4 [51 Posts]   Idź do strony: Poprzedni 1, 2, 3, 4 Następny
Strona Główna » Emulacja » PlayStation2 » PCSX2 vs Gry
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


Obecny czas to 2020 02 26 11:38
Wszystkie czasy w strefie UTC + 4 (DST)

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

PSEmu.pl poleca > issonline >
najwiekszy poksi serwis poswiecony zagadnieniom we...
> Przyjaciele PSEmu.pl > Dołącz do nich


Skocz do:  
Back to Top              
Forum Serwisu PSEmu.pl / PSePSXe © 2002-2006 by winter_mute
Powered by phpBB © 2001-2006 phpBB Group
Jenova Template © digital-delusion