Pre-kompatybilność PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Saqool pisze:Dlaczego tak mało osób pisze na forum o kompatybilności
Wyglada na to że czekają na gotowe :P Cóż zawsze możesz liczyc na kilka słów z mojej strony...

...szczególnie że właśnie skończyłem pierwszą turę testów... trochę to trwało, ale lista się rozrosła... powtórnie dodaje tytuły o których pisałem wczesniej gdyż udało mi się odpalić niektóre z nich. Tak czy siak oto lista

[?] Bastet - Scenowy Tetris dla PS2 - w pełni grywalne.
[*] Beats of Rage[/b] - 100% prędkości, 100% poprawnie wyświetlana grafika, 100% grywalne!
[+] Burnout 2 (U - SLUS_20497) > Do poprawnego działania gra wymaga użycia wtyczki peops DSound (na null się zacina) i analoga... Do włąściwej gry wszystko super, po rozpoczęćiu wyścigu, spore przekłamania w grafice. W razie problemów ze sterowaniem zalecam wyjście do okna emu [Esc] i ponowny powrót do gry {Uruchom > Uruchom}. Jeżeli komuś nie przeszkadza popsuta grafika, może uważać ten tytuł za grywalny. Nie sprawdzałem na ZeroGS.
[+] Capcom Figting Jam (E - SLES_52854) > całkowicie kompatybilne, całkowicie grywalne. Polecam jednak wyłaczyć fitrowanie (linear texture filtering) bo przy aktywnej opcji postacie wyglądają jak złożone z kafelków :]
[+] Final Fantasy X (E - SCES_50490) > Perfecto, tytul w 100% grywalny - poprawna grafika, duża predkość emulacji.
[+] Final Fantasy X-2 (U - SLUS_20672) > Doskonała grafika, niezgorsza prędkość, tytuł grywalny, jednakże wymaga patchy.
[*] Geotron[/b] - Klon XBox'owego "Geometry Wars", scenowa gierka przywodząca na myśl stare asteroids. W pełni grywalna
[+] Kingdom Hears (U - SLUS_20370) > logo, logo, menusy... bah... intro (nawiasem mówiąc genialne)... bah wchodzi do gry. Grywalne :D
[?] Marel vs. Capcom 2 (J - SLPM_62227) > logosy, menu z calkowicie zrypana grafika, co niezwykle utrudnia rozpoczecie rozgrywki, jednakze jesli uda Wam sie wybrac tryb i zawodnikow na oslep i wejdziecie do gry to jest juz calkiem niezle. Tak wiec pomimo iz rozgrywka jest dosc utrudniona to sam MvsC2 jest jak najbardziej grywalny.
[+] Motral Kombat: Deadly Aliance (E - SLES_50717) > loading, test wideo, memorka 1&2, filmik Midway, intro, menu, wybór postaci, przejscie do areny, kolejny loading i bah... wszystko ok - grwywalny tytul!
[+] NBA Street vol.2 (E - SLES_51481) > loading, EA-BIG FMV, "intro", menu, kontrolery, drużyny, zawodnicy i boisko, bah, gra... niewielkie przekłamania w grafice, ale tytuł grywalny :)
[?] Pinball: Hall of fame (E - SLES_52863) > zacina się na poczatkowym FMV, po spatchowaniu... Loading, menu, wybor stolu... i ... wyglada na grywalne :)
[+] Pro Evolution Soccer 4 (E - SLES_52760) > Do prawidłowej pracy nalezy korzystać z wtyczki peops SPU2 DSound (na nul sie wiesza). Logo, logo, logo, intro, menusy :] i bah kolejny grywalny tytuł. Spore przekłamania w grafice, ale jak ktoś się uprze to pogra :]
[+] Resident Evil: Code veronica (E - SLES_503.06) > (AFAIR) PO SPACHTOWANIU wybor jezyka memorka, violence-info, logosy, menu, loading, napisy poczatkowe...i jest kolejny grywalny tytuł. Grafika OK, duża prędkość.
[+] REZ (U - SLUS_20344) > memorka, menu... ehhh. gra w 100% kompatybilna, doskonała grafika (ładniejsza niż na 0.8 ), niezła prędkość emulacji. Nie wymaga patchowania.
[+] Rumble Roses (u - SLUS_20970) > memorka, loading, intro, menusy... i kolejny grywalny tutył. Przekłamania w grafice (np. panienki albinosy), ale da się pograć.
[+] Sly Racoon (E - SCES_50917) - czarny ekran i blad systemowy. Standardowy patch plus obslga dzwieku - memonrka, menu i... kolejny grywalny tytul.
[+] Street Fighter EX3 (U - SLUS_20130) > logo, menusy, i bah grywalne, spore przeklamania
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > jezyk, logo, intro ... i niestety zwis. PO SPATCHOWANIU, brak inta, czarne pionowe paski i artefakty w niektórych planszach, aczkolwiek tytuł grywalny.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > test wideo, memorka, logo, wyswietlane prawie poprawnie FMV, menu i... wszystko gra. B. dobra grafika , nie zgorsza predkosc. Tytul grywalny!
[?] Vietiful Joe (U - SLUS_20951) > Na SPU2Null memorka, i aplikacja umiera. Na wtyczce dźwiękowej peopas i ze standardowym patchem memorka, loading... menu, new game i fmv poczatkowy. Wygląda na w pełni grywalny tytul, ale mnie nie chcialo sie czekać zeby sprawdzic.[/color]

[*] Ace Combat 4[/b] (E - SCES_50410) > logo, cytat, zwis na wtyczce SPU2Null, zmiana na peops i gra wchodzi do menu, loading i wchodzi do gry. Zrypana grafika, niska prędkość... wniosek - gra się uruchamia, działają missje treningowe, jednak kampania wisi więc tytuł kwalifikuje jako nie grywalny.
[*] Bomberman Hardball[/b] (E - SLES_53301) > logosy, FMVki, Menusy... tryb, gracze, areny... i bah zacięcie.
[-] Dark Cloud 2 (E - SCES_51190) > język, memorka, logo, menu, tworzenie postaci, loading... wchodzi do gry, ale grafika jest całkowicie zrypana.
[*] Devil My Cry[/b] (E - SLES_50358) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. PO SPATCHOWANIU działają także menusy, niestety po wybraniu new game gra sie zacina.
[?] Dynasty Wariors 4 (U - SLUS_20938) > Do poprawnego działania gra wymaga użycia wtyczki peops DSound (na null jest czarno) i skip video patch'a (bez niego zacina sie na logo koei)... Po zmianach - loga, i zwis przy wejściu do menu.
[+] Enter the Matrix (E - SLES_51203) > czarny ekran po FMV Atari. Po spatchowaniu, wybor języka, memorki, menu, i zwis tuż przed wejściem do gry.
[+] Fight Night: Round 2 (U - SLUS_21161) > loading, (wciskamy start start start), memorka, (wciskamy start start start), menusy, loading przed walka, (wciskamy start start start)... gra się odpala... i po jakims czasie zawiesza. Spore przekłamania w grafice, gra często się zawiesza... może skip video pomoże, ale nie chciało mi się juz sprawdzać.
[+] Front Mission 4 (U - SLUS_20888) > czarno. Z włączonym dźwiękiem i standardowym patchem - logo SE, menu, czarny ekran po wybraniiu new game.
[+] Gran Turismo 3: A-Spec (E - SCES_502.94) > Migoczacy obraz. loading, jezyk [ZWIS] PO SPATCHOWANIU, wybór trybu, menusy (wybór trybu, poziom trudności, lokacia, samochód)... po załadowaniu gry wywala błąd systemowy... przynajmniej u mnie. Warto wypróbowac FFX-fix bo w pewnym momencie emu wpadał w pętle.
[+] Kilzone (E - SCES_52004) > miga pierwszy loading, Logo SCEE, intro, logo KILLZONE, a później ???. Dotrwalem do klatki #10000 z groszami. Jak komuś chce się bawić to może sprawdzić jak wyglada kwesia emulacji po spatchowaniu.
[?] Mortal Kombat: Shaolin Monks (U - SLUS_21087) > wyskakuje brak DS2, memorka, całkowicie nieczytelne menusy - opcje wybiera się na oślep, loading, pokazuje się plansza z nazwą lokacji i program umiera. Można wyprobac ppfa ale mnie sie juz nie chaialo.
[-] Suikoden 4 (U - SLUS_20979) > test wideo, loga, menu (spore przeklamania), new game, wchodzi do gry. spory wzrost predkosci aczkolwiek bledy graficzne praktycznie uniemozliwiaja rozgrywke, a szkoda bo na 0.8 bylo wrecz slicznie. Gra nie wymaga patcha. Moze na wtyczce graficznej Zero... bedzie lepiej, ale to niech sprawdzi juz ktos inny.
[*] Tekken 5[/b] (U - SLUS_21059) > logo, GRYWALNE starblade, jakaś niebieska ramka i... czarno. Gra próbuje coś sczytać, bo emu pracuje w bardzo niskiej prędkości z dużym obciążeniem CPU, ale wciąż czarno. Dotrwałem do ok. 1700 klatki. Standardowy patch nie pomaga
[-] Tenchu 3 (E - SLES_50679) > przestaje reagować po sprawdzeniu memorki. Po spatchowaniu jest tez menu... ale po wybraniu story mode emu się wiesza.
[+] The Gateway: Black Monday (U - SCUS_97408) > loading, etc w porządku, brak wyswietlanej animacji w tle, po wybraniu new-game pokazuje się intro i po chwili emu wywala error.. [/color]

[*] Burnout 3[/b] (U - SLUS_21050) > zacina sie na loadingu....Standardowy patch nie pomaga
[?] Burnout 4 (U - SLUS_21242) > Zacina się na loadingu.
[?] Lego StarWars (E - SLES_53194) > wybór języka i błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[*] Lord of the Ring: the Third Age[/b] (E - SLES_52801) > loading....i zwis. Z dźwiękiem przechodzi za loading i wywala błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[?] Midnight Club 3 Dub Edition (U - SLUS_21029) > animacja RockStar i black screen.... Standardowy patch nie pomaga
[?] Metal Gear Solid 3 (U - SLUS209.15) > czarny ekran, pętla błedów od klatki #640
[?] Onimusha 2 (U - SLUS_20393) > to co zawsze, momorki i blad systemowy... Standardowy patch nie pomaga
[?] Onimusha 3 (U- SLUS_20694) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. Standardowy patch nie pomaga
[*] Ratchet & Clank[/b] (E - SCES_50916) > zacina sie na intrze, sprawdzone do klatki ~2000. Standardowy patch nie pomaga. Z wł dźwiękiem jest jeszcze gorzej.
[?] Soul Calibur 2 (E - SLES_51799) > czarny ekran... Standardowy patch nie pomaga
[?] SSX (E - SLES_50030) > memorka, jęzuyk, loading, logo EA Sport BIG... Standardowy patch nie pomaga
[*] Summer Heat Beach Voleyball[/b] (U - SLUS_20634) > wyswietla logosy, sprawdza memorkę i zwis. Z dżwiękiem jest jeszcze gorzej błąd po 1 logu.
[?] Tekken 4 (J - SLPS_25100) > czarno... tylko czerń. Standardowy patch nie pomaga
[-] XenoSaga: E1 (U- SLUS_20469) > czarno... brak możliwości zaaplikowania podstawowego patcha.[/color]
2BII!2B
matrix666@
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 25 marca 2006, 18:53

Post autor: matrix666@ »

Hardware:
Athlon 1700
DDR 256 MB
grafika Radeon 9550

Software
grafika :GSDx9
dźwięk : P.E.Op.S Spu 2
BIOS USA v1.60

[?]Mortal Kombat Deception (Pal) - Grywalny tytuł ,drobne przekłamania graficzne w niektórych miejscach ,testowałem bez patcha
[?]Tekken 4 (Pal) - Ekran początkowy ,menu ,wybieramy cokolwiek(arcade,vs itp.) i zwis ,nie sprawdzałem z patchem
bartoL
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwietnia 2006, 15:41

Post autor: bartoL »

Hardware: AMD Sempron 2600+1.83 GHz 512MB RAM
Software: bios- scph39001europe/ GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0
___________________________________
GTA :Vice City SLES 51061 [E]-loading... zwis
GTA 3 - SLUS 20062 - loading ... gra sie chce wczytać ale nie umi znależć jakiegoś pliku bez patcha było nic.
Tekken 4 SCES 50878 [E] - logo NAMCO i biały obraz . Dzwięk jest można tylko sie domyślać w co sie klika. Patch nie chce mi sie uruchomić na tej grze.
ICO -SCES 50760 [E] -czarny obraz i nic.
Awatar użytkownika
chinek
User
User
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwietnia 2004, 15:25

Post autor: chinek »

Hardware: P4 3GHZ, 512MB RAM, GF4Ti
Software:PCSX2 v 0.9, GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0


[?]Gradius III (E - SLES_520.95). lekkie bledy w grafice..Predkosc emulacji podczas gry wynosi 10-17 fps. Gra jest grywalna.
[?]Gradius IV.(E - SLES_520.95), nie zauwazylem bledow w grafice. Predkosc emulacji podczas gry dochodzi do 25 fps, gra chodzi w miare plynnie. Gra jest grywalna w 100% na ustawieniach CPU (Interpreter), na pozostalych ustawieniach CPU (eerec,vurec) jest grywalnagra, ale czasem emulator potrafi sie wylaczyc (po np 1, 5, 10 minutach gry). Moze w nastepnej wersji emu bedzie lepiej.
[?]Akira Psycho Pinball (J - PBPX_952.01). wszysttko dziala jak nalezy. Predkosc emulacji podczas gry wha sie miedzy 5-7 fps. Kolejny grywalny tytul :D UWAGA: trzeba poprawic skip video path (patch=0,EE,001431d0,word,24020001) .
Sprzet: P4 3GHz, 512 RAM, GF4ti
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Awatar użytkownika
Spojler
Junior
Junior
Posty: 26
Rejestracja: 12 czerwca 2006, 22:55

Post autor: Spojler »

Hardware: AMD Athlon XP 200+ 1,67GHz 512DDR Radeon 9550 128/128
Software: bios scph39001/GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0

Metal Slug 5(E SLES_533.83): Grywalne w 100% grafika spowolniona lecz da się grać

Winter czy na twoim Hardware 2 na którym testujesz gry dobrze chodzi FFX i na którym pluginie graficznym??
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Czas na szybki test nowej odsłony PCSX2>

Hardware: Celeron 1,2GHz, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX2 v0.9.1 TBL (non VM) z w trybie eeREC (chyba że pisze inaczej), GSdx9, PeoPS Sound, EFP poling CDVD

[+] Street Fighter EX3 (U - SLUS_20130) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej - według moich obliczeń przy wykorzystaniu vuREC średnio 2-3x szybciej.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > wyglada i działa jak na wersji v0.9 tyle ze kilka razy szybciej


[?] God of War (U - SCUS_97399) > W trybie rekompilatora wywala błąd. W interpretatorze wchodzi w menu - prędkość poniżej 1fps, duze przeklamania graficzne.
[?] Gran Turismo 4 (E - SCES_51719) > uruchamiaś w trybie interpretatora. Działa tylko oryginał, zrzut i backup już nie. Przedstawienie, SCEE presents, wybór języka, save, profil, save...ble-bel-bele... info-info-info...wciskamy start bo czarrno na ekranie i wchodzimy w menu... i...i... doczekałem do ostatniego loadingu przed wyścigiem, ale gra zatrzymuje się w tym miejscu.
[?] Kessen 3 (U - SLUS_21119) > Loading, menu, przerywniki filmowe, znow loading....i bah wchodzi do gry, lecz tu przekłamania graficzne całkowicie uniemożliwiające rozgrywkę.
[?] Shadow of Colossus (U - SCUS_97472) > Loading...bardzo długi Loading, SCEA Presents.... i czarno doczekałem do klatki 3840, może komuś będzie się chciało dłużej. Tytuł ponoć pokazuje menu i intro więc umieszczam go w pomarańczowej sekcji.
[?] Tales of Legendia (U - SLUS_21201) > Loading i błąd systemowy. Skip nie pomaga. W trybie interpretatora jest sprawdzenie memorki, logo Namco, MelFes... intro... niewyraźne menu... new game i znów błąd systemowy.


[?] Call of Duty: Big Red One (U - SLUS_21228) > Coś się próbuje wgrać bo oprócz czarnego okna pojawiają się niewielkie artefakty w lewej, górnej części okna... skip video nie pomaga... Zmiana na tryb interpretatora i pojawia się loading, sprawdzenie memorki z dużymi przekłamaniami graficznymi... doczekałem do klatki 1840 jak ktoś ma ochotę niech czeka dłużej.
[?] Colosseum (J - SLPS_25456) > fmv KOEI i czarno... gra pracuje na co wskazują odgłosy ale zarówno na vuREC, eeREC jak i w trybie interpretatora nie ma wyświetlanego obrazu.
[?] Death by Degress (E - SCES_53054) > czarno. Może skip wideo pomoze albo odpowiednie ustawienie cpu (sprawdzlem na eeRec)
[?] Dragon Quest 8 (U - SLUS_21207) > błąd systemowy. Zmiana trybu na interpretator i... czarno, a później program samoczynnie konczy swoja prace. Moze svp, ale w tej grze nie ma przecież wstawek.
[?] ESPN NBA 2005 (E - SLES_53022) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga również w trybie interpretatora.
[?] FIFA Street (U - SLUS_21147) > czarny ekran. Skip video patch nie pomaga.
[-] Lego Star Wars (E- SLES_531.94) > Czarno... Skip video + interpretator = brak rezultatu. Nie ma nawet wyboru języka widocznego w wersji 0.9
[?] SSX on Tour (U - SLUS_21278) > Przy vuREC po kilku sekundach wywala bład systemowy. zmiana na interpretator plus Skip video - trwa to niemiłosiernie długo ale po pewnym czasie pojawia się pik w prawej dolnej częsci okna - trwa loading... doczekałem do klatki 2368 i na więcej czekania nie mam ochoty.

[*] Tekken 4 (J - SLPS_25100) > w trybie vuREC pojaiwa się błąd MFIFO VIF1 not ready! i gra zwisa w czerni. To samo w eeREC i interpretatorze. Nie pomaga łatka oraz zmiana pluginu wideo i dźwięku.
[?] Urban Reign (U - SLUS_21209) > bah, bład systemowy, z vuREC i trybie interpretatora to samo. Skip video patch również nie pomaga.
[?] World Rally Championship 4 (E - SCES_52389) > błąd systemowy na vuREC i zmiana na tryb interpretatora, ale coś jest najwyraźniej nie tak bo gra zwalnia zaraz na starcie i przestaje czytać dane z napedu wyrzucając błąd "cpuTlbMiss 4006c4, 15144c3b, status=70020c11, code=8". [/color]

Generalnie odnoszę wrażenie że to co działało wcześniej działa również na wersji 0.9.1, a przyrost prędkości jest naprawdę doskonały - podczas gdy wcześniej wyciągałem co najwyżej 1fps, teraz bez problemu leci w 2.5, a nawet w 5 klatkach... prędkość interpretatora jest porównywalna do tego co wyciągało się na 0.9 w trybie eeREC, natomiast włączenie vuREC daje naprawdę potężnego kopa. Nie ma co się spodziewać cudów bo większość gier i tak będzie działać w 50% prędkości lub jeszcze mniej, ale patrząc przez pryzmat prędkości osiąganych na poprzedniej wersji PCSX2 v0.9.1 zrobiło na mnie naprawdę pozytywne wrażenie.

edit: zaktualizowana lista gier, dodałem7 nowo sprawdzonych tytułów
2BII!2B
Saqool
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwietnia 2006, 20:11

Post autor: Saqool »

Hardware: Celeron 2,4GHz, 768MB RAM, Radeon 9550, SBLive!, LiteOn Dvd 16x
Software: PCSX2 v0.9.1, GSdx9, PeoPS Sound, PeoPS CD/Dvd

Manhunt - dochodzi do Menu mogę w nim chodzić wybierać itd. Po wybraniu gry zaczyna się loading i black screen. Na oficjalenj stronie na pisali że dochodzi do intro:)
Def Jam Fight for NY - Black Screen już na początku, a wielka szkoda.
Ridge Racer 5- dalej dochodzi do wyboru auta i wiesza się ale zyskałem z 15-20 FPS prędkości rzędu 25-35 FPS :) Więc jest super.
Mam adzieje niedługo jeszcze coś potestować, więc dodam dalsze opisy. Może niech ktoś powiadomi osoby odpowiedzialen za kompatybilności na stronie pcsx2'a, wówczas praca ludzi którzy sprawdzają gry nie pójdzi na marne?
Sizzzu
Junior
Junior
Posty: 20
Rejestracja: 10 kwietnia 2004, 14:10

Post autor: Sizzzu »

Hardware: Athlon XP 2400+ , 1GB ram , GF6600GT
Software: PCSX2 v 0.9.1 , GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Samurai Showdown V> W pelni grywalne niewielkie błedy w grafice 10 fps
[+] Puy Puyo Fever2 > Wkran poczatkowy , Menu glowne , Mapa, Nawet wchodzi juz do wlasciwej gry ale sa duze bledy w grafice uniemozliwiajace gre, ale po mapie mozna pochodzic :P
[?] Sphinx and the Cursed Mummy > Logo THQ , Logo Eurocom i zwis
[?] Katamari Damacy > Tworzenie Save'a , poczatkowy ekran i zwis :(
[?] Silent Hill 3 > Logo Silent Hill 3 , Tworzenie Save'a , Logo Konami i zwis
[?] Contra Shattered Soldier> NIC
krauze5
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 05 sierpnia 2006, 00:15

Post autor: krauze5 »

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,GSdx9 (MSVC 14.00) SSE2 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] Fight Night Round 2 > Tytuł grywalny, praktycznie brak przekłamań w grafice ok 8 fps.
[+] Final Fantasy X > Dość spore przekłamania w grafice, filmiki wyświetlane płynnie, liczba FPS od 43-50. Jednak można grać.
[?]Final Fantasy X-2 Demo > uruchamia sie filmik chodzi w miare czysto czasami lekko sie przywiesi, dochodzi do menu gdy jest wybór trybu rozgrywki, kursor rączki zaczyna skakać i nic nie da sie wybrać.

Hardware: Athlom 64 X-2 4200+, 1 GB RAM DDR 2, GF 7600 GT
Software: PCSX 0.91,ZeroGS KOSMOS 0.95.1 SSE2, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, SSSPSX Pad Plugin 1.60, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+]Super Dragon Ball Z > Świetna grywalność, liczba FPS od 30-60. Sporadyczne przekłamania w grafice, jedyny problem jaki spotkałem to dźwięk. Gdy włączy sie jakis efekt dźwiekowy to zaczyna sie powtarzać pare razy z rzędu. Ale tak to gra sie super :)


P.S Będe dopisywał wiecej tytułów jak będe miał coś tylko pod ręką !!

Mój pierwszy post na forum :)
Adi_18
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 sierpnia 2006, 00:58

Post autor: Adi_18 »

Hardware:Athlon 2500@3200,1 GB RAM, ATI RADEON 9600 XT eXtreme edition

Super Dragon Ball Z:Uruchomilem zaledwie na 5,7 FPS.To moj rekord jak na razie.

Mozna cos wiecej wycisnac na moim sprzecie??
Zablokowany