PCSX2 SVN r5762
: 27 listopada 2013, 14:33
Zastanawiałem się czy zaglądając po dwóch miesiącach do listy zmian rozwojowej wersji PCSX2, po raz kolejny poczuje niedosyt, czy też może, tym razem całkiem pozytywnie się rozczaruje? Po przyswojeniu całkiem sporej dawki informacji z czystym sumieniem mogę napisać, ze rewolucji może nie ma, niemniej od rozczarowania jak najbardziej mi daleko
Po kolei jednak, przed własnym wywodem tradycyjna porcja teorii w postaci skondensowanej piguły najistotniejszych zmian:
Po kolei jednak, przed własnym wywodem tradycyjna porcja teorii w postaci skondensowanej piguły najistotniejszych zmian:
- w emulatorze, usprawniono obsługę pamięci, bufora SIO, mVU, Path3, ViF przy wykonywaniu rozkazów VU i obsłudze nierozpoznanych danych o zmiennym ułożeniu, obsługę warunkowych gałęzi w microVU oraz funkcji emulujących R5900, w tym rekompilację kodu COP2
- we wtyczce dźwiękowej SPU2-X, zmodyfikowano funkcje tensora, zmniejszając tym samym opóźnienia do 30ms, umożliwiono wykorzystanie biblioteki SDL pod Linuksem i zoptymalizowano kod pluginu
- wtyczka gsdx ogl wzbogaciła się możliwość odmapowania buforów, zwiększające płynność poprawki w funkcji GL_ARB_buffer_storage oraz zmodyfikowaną obsługę wystąpień EGL_BAD_MATCH mającą na celu rozwiązanie problemów biblioteki Mesa na układach graficznych Intel.
- usprawniono sterowanie poprawiając funkcje odpowiedzialne za w wykrywania osi i obsługę myszy
- dla wszystkich z opisanych powyżej zmian wprowadzono stosowne poprawki do bazy gier