ePSXe 1.9.0
: 05 sierpnia 2013, 11:42
Mam spory problem z jednoznaczną oceną opisywanego wydarzenia. Z jednej strony, tytułowy projekt darzę wielkim szacunkiem i jeszcze większą dawką pozytywnego sentymentu, toteż nowa wersja `stacjonarnego` ePSXe, zawsze będzie traktowana wyjątkowo. Z drugiej strony, mobilne ePSXe pojawia się co chwilę, zaś wersji dla komputerów PC do ideału niewiele brakuje. Nie bez znaczenia jest też fakt, że ostatnimi czasy, na emu-scenie, również tej związanej z platformą PlayStation, dzieje się naprawdę wiele - należałoby więc, zastanowić się, czy warto robić tyle szumu z okazji pojawienia się ePSXe 1.9.0.
W tym celu, przyjrzyjmy się uważniej zmianom, jakie autorzy dokonali w najnowszej odsłony emulatora dla komputerów PC:
W tym celu, przyjrzyjmy się uważniej zmianom, jakie autorzy dokonali w najnowszej odsłony emulatora dla komputerów PC:
- wprowadzono wsparcie dla kodów Gameshark z przedziału D0-D3 oraz E0-E3,
- usprawniono obsługę wieloobrazowych obrazów płyt oraz dodano wsparcie dla formacie ECM.,
- zaktualizowano zintegrowany plugin dźwiękowy, z poprawioną obsługą interpolacji oraz mniejszymi zmianami,
- do konfiguracji sterowania , dodano opcję "Full Circle", tym samym usprawniono obsługę gamepadów Logitecha oraz Microsoftu, z grzybkiem analogowym o kolistym zasięgu,
- naprawiono i zoptymalizowano funkcje dekodowanie danych z napędu.