AdriPSX beta 20120824
: 05 listopada 2012, 10:36
Choć ubiegłotygodniowe prognozy synoptyczne nie należały do optymistycznych, mam cichą nadzieję, że przerwa świąteczna minęła Wam w spokojniej i co ważniejsze pogodnej atmosferze, a kilka ostatnich dni pozwoliło nabrać sił na najbliższy tydzień. Wszak jaka jest aura, każdy za oknem widzi - u mnie dla przykładu, całkiem ciepło, tylko leje i pada, pada i leje, ehhh depresji dostać można. Całe szczęście, w tym roku mamy dostępny doskonały lek na pesymistyczną pogodę i jesienną nudę w postaci psx-owej emu-sceny, na której nie tyle zaczęło się coś dziać, a wręcz rzec można, pięknie rozkwita. Doskonałym przykładem obrazującym niniejszą sytuację, jest emulator AdriPSX, który powrócił niczym niedźwiedź, wybudzający się z zimowego letargu.
Nie jest to może majestatyczny powrót, bo opublikowanej przy jego okazji, wersji beta emulatora do ideału, tudzież czołówki analogicznych programów niestety sporo brakuje, ale: zwiększona kompatybilność i poprawiona emulacja procesora GTE, napisany od podstaw dynamiczny rekompilator z mocno zoptymalizowaną obsługą liczników RTC i funkcji czasowych, uproszczona do minimum obsługa aplikacji poprzez wyeliminowanie wszystkiego poza zintegrowanymi wtyczkami GPU, SPU i CDR oraz dosłownie kilkoma opcjami, kompilacja w aktualnym środowisku, zmniejszenie rozmiaru oraz wyeliminowanie problemów z obsługą programu pod Windows7... to co najmniej zadowalająca lista zmian.
Nie pozostaje więc nic innego, jak pogratulować autorowi udanego powrotu, jednocześnie życząc dalszych sukcesów widocznych w kolejnych odsłonach emulatora. Was z kolei, zaprosić na łamy strony domowej projektu, oraz naszego Downloadu po najnowszą odsłonę emulatora.
Nie jest to może majestatyczny powrót, bo opublikowanej przy jego okazji, wersji beta emulatora do ideału, tudzież czołówki analogicznych programów niestety sporo brakuje, ale: zwiększona kompatybilność i poprawiona emulacja procesora GTE, napisany od podstaw dynamiczny rekompilator z mocno zoptymalizowaną obsługą liczników RTC i funkcji czasowych, uproszczona do minimum obsługa aplikacji poprzez wyeliminowanie wszystkiego poza zintegrowanymi wtyczkami GPU, SPU i CDR oraz dosłownie kilkoma opcjami, kompilacja w aktualnym środowisku, zmniejszenie rozmiaru oraz wyeliminowanie problemów z obsługą programu pod Windows7... to co najmniej zadowalająca lista zmian.
Nie pozostaje więc nic innego, jak pogratulować autorowi udanego powrotu, jednocześnie życząc dalszych sukcesów widocznych w kolejnych odsłonach emulatora. Was z kolei, zaprosić na łamy strony domowej projektu, oraz naszego Downloadu po najnowszą odsłonę emulatora.