Strona 1 z 2

Optymalna konfiguracja pluginów pod Dragoon Ball Z TB

: 11 lipca 2012, 23:44
autor: Junior1990
Witam serdecznie :)
Wiem ze ten temat na forum był niejednokrotnie poruszany nie jestem więc pierwszy ale pewnie też nie ostatni który ma problem z odpowiednią konfiguracją. Niestety ale po dogłębnej infiltracji tegoż problemu na forum sam nie jestem w stanie sobie pomóc, więc liczę na to że może ktoś z was z racji wolnej chwili będzie tak dobro duszny i pomoże mi rozwiązać problem z którym się zmagam. A więc do sedna...Chodzi mi o to że jakiś czas temu mój brat odpalił DBZ TB na emulatorze PCSX2 w wersji 0.9.8. Wszystko było w miarę ok grafika nie najgorsza, fps wynosił mniej więcej od 40 do 50 podczas walk. Problem był w tym że dźwięk był w niektórych momentach zniekształcony, jakby ktoś ciął piłą coś metalowego. Postanowiłem więc że pobawię się w konfigurację owych pluginów gdyż kiedyś byłem z emulacją PCSX bardziej obyty z racji wolnego czasu . I tu rozpoczął się cały problem mimo tego że poprawiłem dźwięk, to przy tym tak pomieszałem w konfiguracji że obraz podczas walk jest zniekształcony i gra zawiesza się podczas owej walki. Próbowałem przez kilka dni ustawić taką konfigurację jaka była przed tym jak zacząłem kombinować, niestety nie udało się;/ a sam mój brat nie wie jakich użył wtedy pluginów że działało w miarę ok. Mam więc prośbę gdyby ktoś mógł skonfigurować tak te pluginy pod mojego kompa to byłbym niezmiernie wdzięczny a wiem że jesteście obyci w te klocki. Jeżeli chodzi o sprzęt to podaje dane:
Asus X73S
WIndows 7 64- bit
Intel Core i7-2670QM, 2.2GHz
8GB RAM
750GB Twardego Dysku
nVidia Geforce GT540M Cuda 1GB
To chyba wszystko...jeżeli ktoś mógłby rzucić okiem to byłbym szczęśliwy, bo nie ukrywam że chętnie pograłbym w DBZ.

Pozdrawiam :)

: 12 lipca 2012, 12:57
autor: Eysmond
Witam, możesz użyć wtyczki ZeroSPU. Powinna Ci działać poprawnie nawet na domyślnych ustawieniach a sama konfiguracja ogranicza się zaledwie do wybrania jakości dźwięku. Jeśli chcesz aby dźwięk brzmiał dobrze a płynność gry nie spadała, w ustawieniach GSDXa zmień renderer na DX10(hardware) aby odciążyć procesor z generowania grafiki.

: 12 lipca 2012, 22:26
autor: Junior1990
No zrobiłem tak jak radziłeś, dźwięk ładnie pięknie gra, ale jest następujący problem że podczas walki ekran zaczyna migać a fpsy spadają nagle do 30 ;/ a do grafiki używam wtyczki GSdx 4600- sse2

: 12 lipca 2012, 22:52
autor: Junior1990

: 13 lipca 2012, 09:47
autor: Eysmond
W pierwszej kolejności zacznij używać GSDXa z obsługą SSE4, rozdzielczość zmień na native aby uniknąć migania obrazu oraz dla poprawienia prędkości możesz włączyć speedhacki.

: 14 lipca 2012, 23:27
autor: Junior1990
Niestety....nic nie podziałało..co gorzej wróciły problemy z dźwiękiem;/

: 15 lipca 2012, 12:31
autor: Zardon
Cóż, nowa wersja emulatora, a problemy wciąż te same...
1. Mam pytanie - co oznacza, że jest zniekształcony? "Za moich czasów" najczęściej problem polegał na tym, że obraz migotał i źle wyświetlał tekstury. Czy o to właśnie chodzi?
2. Jeżeli pomieszałeś w ustawieniach zawsze możesz przecież odinstalować emulator (i wykasować jego pozostałości ręcznie) i zainstalować na nowo. To powinno przywrócić standardowe ustawienia.

: 15 lipca 2012, 14:35
autor: Junior1990
A.D 1
Dokładnie o to chodzi!. A jeżeli chodzi o dźwięk no to już sobie z tym poradziłem wystarczyło zmienić wtyczkę na SPU2-X i w konfiguracji zmienić Interpolation na : Linear (simple/ okay sound) i w Module na: DirectSound (nice)

A.D 2
Już to robiłem ale na fabrycznych ustawieniach emulatora gra nie chodziła najlepiej

: 18 lipca 2012, 20:11
autor: Zardon
Rozwiązaniem tego problemu (kiedyś) było zainstalowanie starej wersji pluginu graficznego GSdx
http://forums.pcsx2.net/Thread-GSdx
Znając życie, pomimo upływu lat, dalej jest to najlepszy i najpewniejszy sposób...

: 18 lipca 2012, 21:40
autor: Junior1990
A konkretnie który masz na myśli?