czarny ekran

Dyskusje na temat emulatorów systemu Sony Playstation innych niż ePSXe, czyli.: VGS, PSXeven, AdriPSX itd.
malakian5
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 12 października 2009, 23:25

czarny ekran

Post autor: malakian5 »

Witam wszystkich.
Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o emulatory i dopiero zaczynam z tym swoją przygodę więc zabardzo nei wiem nic :P
I na początek mam taki problem: jestem wielkim fanem gier resident evil, i właśnie też po to ściągnąłem ten emulator.
Emulator skonfigurował tak jak na jednym z forum wyczytałem:

http://forum.programosy.pl/jak-skonfigu ... t9237.html

Sprzęt mam Grafika GF9600GT 3GB ramu procek athlon x2 240 (2x2.81Ghz).
Korzystam z wersji 1.6 emulatora. No i przy tyej konfiguracji co jets w powyższym linku jak i przy którejś co znalazłem tu na forum, mam czarny ekran albo poprostu nic się nie dzieje ;/
Wczoraj chyba do 12 w nocy szukałem na różnych forach i nic nie znalazłem.
Jak możecie to napiszcię prosze o co chodzi. A jak będzię potrzeba podania jakichś jeszcze parametrów to oczywiście podam.
Pozdrawiam :)
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Jak możecie to napiszcię prosze o co chodzi.
Odnieś to pytanie do swojej osoby - co to konkretnie znaczy że masz czarny ekran?
- gra w ogóle się nie uruchamia,
- czy masz czarno w jednym konkretnym miejscu?
- inne tytuły pracują?
- BIOS startuje? Uruchom przez {File > Run BIOS} i sprawdź czy sprawny
- może jakieś info odnośnie wybranych pluginów
- sprawa bardzo istotna - zawartość logu:
+ skonfiguruj wtyczkę wideo tak by ePSXe pracował w oknie
+ włącz wyświetlanie logów w emulatorze {Run > Enable logs}
+ odpal grę i po wystąpieniu zacięcia podaj całą zawartość tego czarnego okienka logów na forum. Mogą być screeny może być tekstowy plik wynikowy (jego zawartość) z działania emulatora. Tu masz instrukcje jak coś takiego zrobić:
http://www.ehow.com/how_5126789_save-co ... -file.html