Strona 1 z 1

ePSXe 1.7.0 i problemy z This Is Football2 :)

: 10 czerwca 2008, 00:13
autor: mazgaj1
Witam po bardzooooo długiej przerwie. W końcu pojawiła się nowa wersja ePSXe (z czego jestem niezmiernie ucieszony, szczególnie z emulacji This Is Football2) a wraz z nim nowe problemy.

TIF2 odpala bez problemu, ale głównie rozchodzi się o makabryczne wręcz spowolnienia płynności akcji w czasie gry oraz nie wyświetlanie niektórych tekstur zawodników. Czy da się jakoś temu zapobiec poprzez ustawienia wtyczek czy też emulacja tej gry wygląda tak a nie inaczej, bo podobne problemy spotyka się w PCSX2?

Tak to wygląda:
Obrazek

scph9002 PAL
Pete's OpenGL Driver 1.77
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: ATI Technologies Inc.
GFX card: Radeon X1950 Pro (Omega 3.8.442)

Resolution/Color:
- 1024x768 Fullscreen - NO desktop changing [32 Bit]
- Keep psx aspect ratio: off

Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 2
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes

Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: 200.0

Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer texture: 2
- Framebuffer access: 0
- Alpha multipass: on
- Mask bit: on
- Advanced blending: on

Misc:
- Scanlines: on [250]
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: on
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
PEOpS DSound Audio Driver 1.9
PEOps CDR Driver 1.4

windows xp sp2
Dual-Core 2ghz
2gb ram
ati radeon 1950xpro 512mb

Grę odpalam z obrazu płyty.

Z góry wielkie dzięki za pomoc panowie :)

Pozdrawiam.

: 11 czerwca 2008, 08:03
autor: winter_mute
Spróbuj uruchomić na wewnętrznej/software`owej wtyczce graficznej. Na powyższym screenie widnieje na moje oko kłopot z GPU, można by się pobawić ustawieniami z sekcji "Compatibility" i "Game fixes", ale odnoszę wrażenie, że to nic nie da i sprawę trzeba będzie zgłosić do Pete`a.

: 11 czerwca 2008, 09:47
autor: mazgaj1
Witam w_m'a ;)

Cóż, poczytałem na forum ePSXe o tym, że może to być wina dwurdzeniowego procesora. Po prostu emulator może mieć problemy i zwalniać gdy przesyłane są informacje do drugiego rdzenia. Włączyłem emulator tylko na jednym rdzeniu poprzez menedżer zadań, ale problem występuje nadal. Próbowałem odpalać na softwarowej wtyczne ale nadal jest to samo ;)

Gdzie mogę zgłosić ów problem do Pete'a ? :D

EDIT: No. Poczytałem trochę forum Pete'a i wyszło na to, że wystarczyło zaktualizować sterowniki karty graf. do Catalystów 8.5. Teraz jest gitara, tylko trochę wciąż gra zwalnia. Posprawdzam inne gierki i zobaczymy czy to tylko w TIF'ie coś takiego się dzieje, czy w reszcie moich gier też.

Pozdrawiam. :)