Pre-kompatybilność PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Pre-kompatybilność PCSX2

Post autor: winter_mute »

.
[UWAGA] Począwszy od dnia 11.11.2007 tj. daty opublikowania PCSX2 v0.9.4 wszelkie opinie i wyniki testów ww. emulatora należny kierować na łamy działu Lista kompatybilności PCSX2, zarówno w postaci nowych pozycji dla nieopisanych wcześniej gier, jak i komentarzy do już istniejących.
Tym samym temat pre-kompatybilność zostaje zamknięty. [/UWAGA]



Temat PCSX2 wzbudza spore zainteresowanie, coraz więcej osób chce testować emulator. Czemu więc im nie pomóc i nie stworzyć listy pre-kompatybilności, która może nie będzie tak pomocna jak lista związana z ePSXe (toteż tylko temat na forum), lecz na pewno pomoże wybrać gry do testów (najlepsze tytuły oznaczam kolorem zielonym). Skoro założyłem temat, pozwólcie, że zarzucę kilkoma grami >

ale najpierw... Konfiguracja testowa:
Hardware: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX v0.7, SCPH10000, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3


Ace Combat 4 - zwis na pierwszym Loadingu
Beats of Rage - Grywalne :)
BurnOut 2 - zwis przed wejsciem do głównego menu gry.
BurnOut 3 - zwis przy pierwszym Loadingu
Dark Chronicle - nawet w trakcie rozgrywki cosik widać.
Devil May Cry - zacięcie po wyborze New game
Enter the Matrix - pierwszy Loading i zwiis.
FFX - wiesza się po dojściu do menu startowego
GTA: San Andreas - czarny ekran + komunikat "This is not a PS2 game!"
Kingdom Hearts - wiesza się po wyborze opcji początkowych (stopień trudności / wibracje)
Onimusha 2 - błąd kończący roces pcsx2 po sprawdzeniu stanu memorki
Onimusha 3 - do wyświetlenia loga Capcomu wszystko jest OK, później zwis.
Pro Evolution Socker 4 - doczekałaem do pierwszej wstawki filmowej, później wyłaczyłem emu.
Sly Racoon - Error, błąd odczytu pamięci pod adresem... PO wyłaczeniu dźwieku można obejrzeć parę ekranów z zapisem memorki
Sumer Heat Beach Voleyball - zwis na pierwszym ekranie
Virtua Fighter4: Evolution - do walki, wręcz bajecznie :)
XenoSaga: E1 - Zwis po wyświetleniu zamazanego loga Namco.
Ostatnio zmieniony 11 listopada 2007, 14:23 przez winter_mute, łącznie zmieniany 3 razy.
2BII!2B
Adult
Administrator
Administrator
Posty: 524
Rejestracja: 03 kwietnia 2003, 16:24

Post autor: Adult »

No to ja dodam też coś od siebie

Hardware: AMD 2000 XP+, 256MB RAM, GeForce 4 MX 440, AC '97
Software: PCSX v0.7, 30004R V6 Pal, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Dragon Ball Z Budokai 3 - grywalne lecz wolne, błędy w grafice, działa save
Mega Man 7 - grywalne lecz wolne, trzeba zrobić path żeby wejść do gry
Metal Slug 3 - niegrywalne pokazują się tylko 2 obrazki i stoi
Obrazek
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Zmiana softwareu i kilka tytułów:

Hardware: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX v0.7, SCPH39001, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Tenchu 3 - Loading, sprawdzenie memorki, intro i zwis.
Burnout 2 - loading, obsługa menu, a przed wyścigiem zwis.
Bomberman Battles - Loading, memorka i zwis.
Ratchet & Clank - chce wyświetlic jakiś ?filmik? i się wiesza.
2BII!2B
CyberX
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 16 lutego 2005, 16:16

Post autor: CyberX »

Hardware: Celeron 2,4GHZ, 512MB RAM, Radeon9200AW, Lite-On DVDRW-DL 8x
Software: PCSX v0.7, SCPH39001, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Driv3r - nie załącza nawet pierwszego ekranu
Need for Speed Underground - nie załącza nawet pierwszego ekranu

chyba że coś źle pokonfigurowałem, Driv3r - NTSC, NFSU - PAL, tak btw
Nigdy nie korzystam z tych podpisów bo nie mam nic do powiedzienia :P
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Hardware: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX v0.7, SCPH39001, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Tekken TAG - menu wyboru języka, logo Namco i zwis.
Tekken 5 - logo Namco, mini Star Blade i zwis.
Baldurs Gate: Dark Aliance 2 - sprawdza memorkę, logo BG:DA2, menu gry i zwis.

BTW; usunołem wszystkie wpisy bez zgłoszeń. Jeśli ktoś che o coś zapytać proszę dopisywać się do innych tematów bądź zakaładać nowe. W tym temacie proszę dodawać wpoisy związane z kompatybilnością PCSX2 (tak jak powyżej).
2BII!2B
stalker
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 09 kwietnia 2005, 18:09

Post autor: stalker »

Hardware: Athlon 64 2800+ , 256MB RAM, Radeon 9600,
Software: PCSX v0.7, SCPH10000, GSdx9 v0.6, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Mortal Kombat Deception - logo Game Spy i wyskakuje bład
stalker
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 09 kwietnia 2005, 18:09

Post autor: stalker »

Hardware: Athlon 64 2800+ , 256MB RAM, Radeon 9600,
Software: PCSX v0.7, SCPH10000, GSdx9 v0.6 sse2, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Metal Slug 4 - W pełni grywalne (7 fps)
--==ReY_MM==--
Senior
Senior
Posty: 124
Rejestracja: 23 stycznia 2005, 19:09

Post autor: --==ReY_MM==-- »

Hardware :Intel Celeron 2.4, 256 DDR RAM ,Radeon 9200 SE.
Software :PCSX v0.7, SCPH10000, GSdx9 v0.6 sse2, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

Budokai 1 - Grywalne lecz wolne ( 3-5 fps ( walka ) Nie ma błędów w Grafice ..
Budokai 2 - Gywalne lecz wolne ( 2-4 fps ( walka ) Błędy w Grafice.....
Budokai 3 - Grywalne lecz wolne (1-3 fps (walka) Błędy w grafice....
Godzilla Save The Earth - Jedno Wielkie "NIC"
stalker
Junior
Junior
Posty: 7
Rejestracja: 09 kwietnia 2005, 18:09

Post autor: stalker »

Hardware: Athlon 64 2800+ , 256MB RAM, Radeon 9600,
Software: PCSX v0.7, SCPH10000, GSdx9 v0.6 sse2, P.E.Op.S. SPU2 v1.2, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.8, USB/FireWire Null v0.3

James Bond Agent Under fire - Wogóle nic
Lotus Challenge - Wogóle nic
Grand Tourismo 3 -Wogóle nic
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Ku radości rzeszy zwolenników światło dzienne ujrzała kolejna wersja PCSX2 v0.8 oznaczona numerkiem 0.8. Osobiście jestem już po pierwszych testach i powiem jedno - jest znacznie lepiej niż poprzednio. Znaczny wzrost fps i kompatybilności, a na dodatek niektóre tytuły wyglądają wprost oszałamiająco - czekajcie na galerię z tego wydania PCSX2, a sami się przekonacie. Tak czy siak czas na oficjalny raport. Jak zwykle najciekawsze pozycje zaznaczone na zielono, w nawiasach "[]" zmiany względem PCSX v0.7.

Hardware: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Software: PCSX v0.8, SCPH39001, GSdx9 v0.7, SPU2null Driver v0.4, P.E.Op.S. CDVD v1.2, PADwinKeyb v0.9, USB/FireWire Null v0.4

:arrow: Ace Combat 4 > Tragicznie wolno, sporo błędów graficznych, ale wygląda na grywalne.
Baldurs Gate: Dark Aliance 2 > obsługa memorki, logo i zwis. W dodatku obraz wyświetlany jedynie na połowie ekranu.
Bomberman Battles > loadingi, memorki, całe menu. Zacina się dopiwro przy rozpoczyniu wybranego lewelu w 3D [ulepszona grafa, zwiększona kompatybilność]
Burnout 2 > Zdeczka lepsza grafika, ale gra zacina się w tym samym miejscu co poprzednio.
Burnout 3 > Bez zmnian od poprzedniej wersji. Zwis na 1 loadingu.
:arrow: Dark Chronicle > Grywalne [Znaczna poprawa grafiki. Działają FMV, poprawnie wyświetlane menu i pełne 3D]
Dynasty Wariors 4 > jest czarno :P
Enter the Matrix > Loading i echo.
Final Fantasy X > Nic nowego ale wygląda znacznie ładniej [poprawiona grafika]
Final Fantasy X-2 > ciemność w 50fpsach :P
Front Mission 4 > 99% prędkości emulacji, tyle że na ciągłym czarnym ekranie
Gran Turismo 3: A Spec > ekran poczatkowy, wybór języka, wybór trybu i error [w końcu się coś pokazało]
GTA: San Andreas > wciąż czarny ekran, ale emu przynajmniej nie wyświetla komunikatu że to nie jest gra dla PS2 [zniknął błąd]
ICO > error i błąd krytyczny aplikacji na klatcec nr 360 :|
KillZone > error :(
LotR: the Third Age > jedno wielkie nic :[
Marvel vs Capcom 2 > zacięcie na odczycie memorki.
:arrow: Metal Gear Solid 2 > logo Konami, logo gry, cale menu ... nawet wchodzi do włąściwej gry !!!
Metal Gear Solid 3 > niestety ;) nic z tego :P
MortalKombat:Deadly Alinance > 200% prędkości emulacji, ale czarny ekran
NBA Street vol2 > ciemność, widze ciemność :[
Onimusha 2 > sprawdza memorki, główne menu (dostępne opcje i special feature). Parę slaydów po New Game i... czarno (doczekałem do klatki 6160)
Onimusha 3 > memorka,logo Capcom-u i zwis :(
Pro Evolution Socker 4 > intro-loop. Zwis na pierwszym FMV. [ulepszona obsługa FMV]
Ratched & Clank > logo Sony Computer Entertaiment Eu w loopie i zwis [???]
Resident Evil: Code Veronica > wybór języka, loga wstępne, menu główne i echo [poprzednio miałem tylko czarny ekran, a tu proszę]
:arrow: REZ > grywalne [przekłamania w grafice, ale jest o niebo lepiej niz na v0.7]
Sillent Hill 3 > Loading, wybór regionu, memorka i zwis.
Sly Racoon > Nic nowego, obsługa memorki i zwis.
Soul Calibur 2 > dochodzi do Loadingu przed walką [lepsze to niż nic jak przy v0.7]
:arrow: Suikoden 4 > diabolnie wolne, ale grywalne
Summer Heat beach Volleyball > to co ostatnio - ciągły zwis po 1 ekranie.
Tekken TAG > Wybór języka, logo Namco, menu, wybór postaci i error [znów się coś pokazało]
Tekken 4 > logo Namco i biały ekran :P
Tekken 5 > napis Namco, Star Blade i czarny ekran [zdeczka lepsza grafa w Star Blade]
Tenchu 3 > Loading, sprawdzanie momerki, FMV, menu główne + opcje i zwis [dociera do włąściwej gry]
:arrow: Virtua Fighter 4:Evo > Wciąz widoczne spore przekłamanian graficzne, jednak grywalne [pojawaiły się wstawki FMV i obiekty 3D w czasie walki]
:arrow: Vitiful Joe > Do pierwszego filmiku pracuje bezbłędnie, prawdopodobnie dalej również.
WRC 4 > Dziwny error i ruszyć nie chce :/
2BII!2B
Zablokowany