Hardware: Celeron 1.2GHz, 512MB RAM, GF:FX5200, SB Live, LG-DVD 16x, Sony DS2 + Manta USB Converter
Software: PCSX2 0.9.2 (TBL), ZeroGS 0.96 (nonSSE2), P.E.Op.S. SPU 2 DSound 1.6, SSSPSX Pad Plugin 1.7, USB null 0.4, FWnull 0.4, SCPH-50004 (E v1.7)
Ustawienia: Wideo i dźwiek na minimum, CPU w trybie EERec + VUrec1/2 z frame limiting ustawionym na normal.
[+] Dynasty Wariors IV (SLUS_20938) - wyłaczyć łatki bo gra się zatnie wyświetlając komunikat [Need to re-setup libipu since sceMpegGetPicture was aborted...] po wyłączeniu łatek logo, menu... i bah, jesteśmy w grze. Co do grafiki to przy pewnych ustawieniach kamery pojawiają się artefakty, ale pomijając ten fakt grafika jest b. ładna , gra grywalna, a prędkość znośna 5-15fps w grze :]
[*]
Resident Evil: Code Veronica (SLES_50306) - czasami zdarzają się zabawne przekręty w wyświetlanej grafice (np. kuzyk wyrastający z oka), ale gra wygląda całkiem dobrze i pracuje dość szybko 5-10fps. w grze.
[+]
SlyRacoon (SCES_50917) - memorka, logo SCE, intro, i kolejny grywalny tytuł - niestety wolno 1-2fps w grze. Nie wymaga kombinowania jak na poprzednich wersjach.
[+]
Summer Heat Beach Volleyball (SLUS_20634) - loading, memorka... dziwne kuku w menusach, jeśli klawisze nie bedą chciały działać nalezy je wcisnąć trzymając równocześnie R1 lub R2, czasami również L1 / L2. Uwaga jeśli do gry wskoczy dwóch zawodników to nalezy skonfigurować klawisze na 2gim padzie i postępować podobnie (X+L/R1/2). Tak czy siak po bolączkach z kontrolerem można wejść do gry, a tu jest naprawdę ładnie, aczkolwiek wolno 0-3fps.
[*]
Burnout2: Point of Impact (SLUS_20497) - loading, menusy, i bez problemu się uruchamia, aczkolwiek na GSdx9 cały czas spore przekłamania w grafice. na ZeroGS niestety to samo. prędkość ok 4.5 fps w grze

[/color]
[+] Front mission 4 (SLUS_20888) - logo S-E, intro, menusy... i zamknięcie aplikacji z komunikatem [ZeroGS: Undefined tex psm 0xc!] na GSdx9 jest jeszcze gorzej
[-] Enter the Matrix (SLES_51203) - loading, intro, dochodzi do menusów i zwis...
[-] Devil My Cry (SLES_50358) - bład systemowy, w trybie interpretatora dochodzi do sprawdzenia memorki. Niestety do menusów wejść już nie chce (kompatybilność spadła)
[*]
Burnout3 (SLUS_21050) - loading... ehhh, wciąż zatrzymuje się po dojściu do 3/4 paska ładowania... może następnym razem
[*]
Soul Calibur 2 (SLES_51799) - komunikat [PSRLVW email zero if abnormal behavior | MFC0 PCCR = 8008703c PCR0 = 1bfe7 PCR1 = 0 IMM= ... ] Brak łatki. Na Gsdx9 jest to samo.... doczekałem do klatki 3000, lecz było czarno. W tryie interpretatora niestety to samo.[/color]
update - kolejna porcja informacji:
[*]
Beats of Rage (SLPS_66666) - bez najmniejszych problemów, w pełni grywalne w conajmniej 12 klatkach/sec.
[+]
Vietiful Joe (SLUS_20951) - logo, menu, intro (start i/lub select zeby przerwać), gra właściwa.... Grafika bez przekłamań, prędkość 2-4 fps w grze. Tytuł grywalny.
[+]
Onimusha 2 (SLUS_20393) - memorka, logo, gore, wstęp, intro...bardzo dlugi ekran poczatkowy... i wchodzi do gry. Grafika bez przekłamań, prędkość 2-7 fps w grze.
[+]
Virtua Fighter 4: Evolution (SLES_51616) - tv_mode, memorka, logo, intro, menusy, loading... grafika bez zarzutu, prędkość 1.5-5fps... W pełni grywalne :]
[+]
Tekken 4 (SLPS_25100) - logo, [start], menusy, loading... i wchodzi do gry. Bezbłedna grafika, plus prędkość w granicach 1-4fps równa się kolejny grywalny tytuł do kolekcji PCSX2.
[+]
SSX (SLES_50030) - memorka, wybór języka, loading w hiper niskiej predkosci, intro x2, menu, loading... i wchodzi do gry. Tytuł grywalny, ale niech ktoś sprawdzi jak gra pracuje z HDD (ew. na EPF pooling) bo z nepędu za pomocą peopsa to mamy do czynienia z pokazem slajdów nie przekraczającym bariry 1 fps, a w momencie gdy nic nie jest doczytywane z CD prędkość skacze do 5-6fps.[/color]
[*]
Dark Chronicles (SCES_51190) - język, memorka, logo, menu, loading... wchodzi do gry, aczkolwiek grafika totalnie zrypana, w trybie eeREC jest to samo[/color]
[*]
Ratchet and Clank (SCES_50916) - logo SCEE i `filmik` Insomniac, coś się pokazuje w 0.5 fps`ach, aczkolwiek jest to całkowicie nieczytelne plus konsola ciągle wywala komunikat [VU0 stall] ... może w innym trybie, ale nie mam sił sprawdzać :p
[-]
Mortal Kombat: Deadly Aliance (SLES_50717) - loading... i czarno. Niestety ta sama systuacja na GSdx9 i EPF pooling. Zmiana trybu na eeREC i interpretator nic nie daje. Spory spadek kompatybilności.
[*]
Metal Gear Solid 3 (SLUS_20915) - nieskończona pętla instrukcji cpuTlbMiss zaraz po uruchomieniu.[/color]
update2 - ostatnia (conajmniej do połowy grudnia) porcja informacji
[+] Kingdom Hearts (SLUS_20370) - logosy, menusy, ale intro zasuwa :] i na dodatek obraz bez najmniejszej skazy
cudo - warto włączyć tylko po to by obejrzeć intro :] O Zgrozo w grze jest jeszcze lepiej 8-16 (średnio 10) klatek/s... YAY, do tego zero przekłamań graficznych. CUDO!
[+] Suikoden IV (SLUS_20979) - wybór trybu wideo, logo, intro, menusy i siup. jest w grze - grafika wyświetlana poprawnie, prędkość cóż od 2,5 do 6 (przeważnie w okolicy 4) fpsów w grze. Miło zobaczyć że gra wraca do żywych.
[+] Dragon Quest VIII (SLUS_21207) - memorka, ustawienia, logo, menusy... wlazło do gry, obiekty lubią gubić tekstury, a prędkość średnia na jeza 1,5-5fps. Ale lepsze to niż nic :]
[+] Mortal Kombat: Shaolin Monks (SLUS_21087) - okienko o analogu, logo Midway, memorka, menusy, przeskoczone intro, loading... znowu coś czarnego do pominięcia... po czym komunika [MFC0 PCCR = 20 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0] i czarno. Może skip video pomoże, niech ktoś sprawdzi, podobnie jak uruchomienie z ISO.
[*]
Tenchu 3 (SLES_50679) - memorka, logo, intro, menusy i znów zwisa po wybraniu story mode i krótkim loadingu. Plus w ekranach przejściowych pojkawły się dziwne pasy. Testowane bez łatki więc można by zaryzykować że jest jakiś niewielki postęp, ale oznaczam grę jako `bez zmian`.
[+]
SSX on Tour (SLUS_21278) - loading, memorka, logo EAB, intro... wybór czegokolwiek w menusach inaczej niż na chybił trafił graniczy z cudem, ale jakoś udało mi się przedrzeć przez stertę dziabągów :] i .... zacięło się na ostatnim loadingu (mozę pójdzie dalej ale po 8 min zrezygnowałem)
[+]
Tekken 5 (SLUS_21059) - logo, starblade, ramka, jakieś czarne mazy, które mogą być interm... nie to chyba menu, ale w końcu się coś ruszyło.[/color]
[*]
Xenosaga: Episode (SLUS_20469) - emulator zatrzymuje się po sczytaniu 3636 sektora z napędu, wywala biały ekran z szarymi pasami i ani mysli ruszyc dalej. Zmiana wtyczki CDVD i trybu emulacji na eeREC (na interpretator nie mam cierpliwości) nic nie dała. Może ISO, albo łatki pomogą, ale zostawię to do testu innym :p
[?]
KillZone (SCES_52004) - na standardowych ustawieniach czarny ekran w 0.2 fpsach. Po zmianie trybu na pokazuje się logo KillZone i znów spada prędkość. Moze pokazać się coś więcej, ale przy takiej prędkości nie chcę tego testować na słabym sprzęcie
[*]
FIFA Street (SLUS_21147) - pewnie znów będzie sporo pytań o to grę więc sprawdziłem i... ciemność widze, ciemność... w 60-70 klatkach :][/color]