Pre-kompatybilność PCSX2

Masz problem z konkretnym tytułem i emulatorem PCSX2? Oto miejsce gdzie powinieneś go opisać.
adamos_w
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 01 kwietnia 2006, 23:01

Post autor: adamos_w »

:cry: NIEGRYWALNA :cry:

Shaman King Power of Spirit - jak nie działał tak nie działa. Zależy z jakiej wtyczki na to patrzeć. Na jednej ciemność na drugiej błąd.

Hardware: Pentium IV 1,6 GHZ, 768 MB RAM, GeForce FX 5200
Software: PCSX2 v. 0.9, GSdx9, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver, Linuzappz Iso CDVD Driver, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0, Europe 1.60
Ostatnio zmieniony 06 kwietnia 2006, 12:33 przez adamos_w, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

auron, adamos_w > prosze uzupełnić informacje (hardware, Software)

Dobra sprawdziłem kilka gier, dodałem swoje 5 groszy do Listy Kompatybilności więc i tu wrzucę troche informacji :D

Hardware1: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Hardware2: Pentium IV 2GHz, 52 DDR, NVIDIA GeForce FX 5800U, SBLive!, LG DVD Super Multi Recorder
Hardware3: AMD Athlon 64 (Venice) 3800+, 2GB DDR3200 PC400 Dual Channel, 2xSLI WinFast PX6800GT 256MB 256bit PCI-E, Sound Blaster X-Fi Platinum, LG DVD Super Multi Recorder.
Software: PCSX v0.9, SCPH-50004, GSdx9 0.9, [zależnie od tego czy korzystam ze SaveState`ów] SPU2null Driver 0.5.0/ P.E.Op.S. SPU2 DSound Drier, P.E.Op.S. CDVD Driver 1.2.0, SSSSPSX PAD 1.6.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[*] Beats of Rage[/b] (aplikacja scenowa) - 100% prędkości, 100% poprawnie wyświetlana grafika, 100% grywalne!
[?] NBA Street vol.2 (E - SLES_51481) > loading, EA-BIG FMV, "intro", menu, kontrolery, drużyny, zawodnicy i boisko, bah, gra... niewielkie przekłamania w grafice, ale tytuł grywalny :)
[+] Resident Evil: Code Veronica (E - SLES_503.06) > (AFAIR) PO SPACHTOWANIU wybor jezyka memorka, violence-info, logosy, menu, loading, napisy poczatkowe...i jest kolejny grywalny tytuł. Grafika OK, duża prędkość.
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > jezyk, logo, intro ... i niestety zwis. PO SPATCHOWANIU, brak inta, czarne pionowe paski i artefakty w niektórych planszach, aczkolwiek tytuł grywalny.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > test wideo, memorka, logo, wyswietlane prawie poprawnie FMV, menu i... wszystko gra. B. dobra grafika , nie zgorsza predkosc. Tytul grywalny![/color]

[-] Dark Chronicle (E - SCES_51190) > język, memorka, logo, menu, tworzenie postaci, loading... wchodzi do gry, ale grafika jest całkowicie zrypana.
[*] Devil My Cry[/b] (E - SLES_50358) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. PO SPATCHOWANIU działają także menusy, niestety po wybraniu new game gra sie zacina.[/color]

[*] Metal Gear Solid 3[/b] (U - SLUS20915) > czarny ekran, pętla błedów od klatki #640[/color]

---
Jak widzicie trochę urozmaiciłem wpisy więc podaje równiez legende >
[Z] Tytuł gry (R - KD) > Opis
gdzie:
Z - zmiany wzgledem poprzedniej wersji na: "+" - plus, poprawa grafiki lub kompatybilności, "-" - minus, "*" - bez zmian, "?" - nie mam pojęcia, tutuł nie testowany przeze mnie wcześniej
R - Region: E - PAL/Europa, U - US NTSC/USA, J - Jap. NTSC/Japonia
KD - Kod dysku
Kolory: zielony - tytuł grywalny, pomarańczowy - cos sie pokazuje, ale nie grywalne, czerwony - eee, czarna dziura... nie działa
Ostatnio zmieniony 06 kwietnia 2006, 00:50 przez winter_mute, łącznie zmieniany 3 razy.
2BII!2B
Awatar użytkownika
Daniu
Spammer
Posty: 171
Rejestracja: 01 grudnia 2005, 16:50
Kontakt:

Post autor: Daniu »

Edit Po zmanie Biosu na bisoa amerykańskiego czyli USA: GTC Africa wyświetla - Menu 30FPS wybór plansz spada do 4FPS gdy ładuje sie gra niby już ma wejść jednak cały czas stoi niestety... [Region America:USA]]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Manhunt - Menu później czarny ekran [Region Europa:Pal]
Worms 3D- Ładowanie czarny ekran [Region Europ:Pal]
Monster Hunter - Brak reakcji [Region Europa:Pal]
Driver 3- Białe obramowanie i zawieszka [Region Europa:Pal]

Software:
GSdx9, SPU2 null Driver 0.5.0,SSSPSX PAD Plugin 1.60,CDVDnull Driver 0.6.0,DEV9null Driver 0.3.0, FWnull Driver 0.4.0, USBnull Driver 0.4.0
---------------------------------------------------------------------------------------------
CPU: Recompiler (eerec) - Lotta faster than Intepreter
[V]Frane Limit (FL)
[V]Sync IPU (SIPU)

Hardware:
AMD Athlon 2500+@2000 Na płycie Gygabyte GA-7VAXFS, Ram 512@400, GeForce 6200 256MB DDR2 400@800 ,LG GSA 4167B,300W MIC ATX ,Realtek AC97 Audio.
Bez wyjątku tak już to jest poprostu w każdym z nas to żyje i każdy ma swój Old School...
bartoL
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwietnia 2006, 15:41

Post autor: bartoL »

:arrow: Pro Evolution Soccer 2 .... powiedzmy ,że grywalne..... troche się grafika rozmazuje...
:arrow: GTA3 nie wiem co jest grane..... nie działa wogóle ,a w liście kompatybilności na stronie pcsx2 pisze że jest grywalna
:arrow: FIFA2001:mrgreen: 15 fps w menu przed intrem
:arrow: FIFA2003 ciemności..... i komunikat "THIS IS NOT A PS2 GAME! "
:arrow: Crash Bandicoot :the warth of Cortex - nic.....
:arrow: Time Splitters 2 - ciemności i 65fps.....
:arrow: Crash Tag Team Racing-ciemności...
:arrow: Tekken Tag Tournament - intro i zwis (nie wiem jak to zrobiliście że se mogliście pograć i nie mielście problemów)

Software: AMD Sempron 2600+1.83 GHz 512MB RAM
Hardware: bios- scph39001europe/ GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0
Ostatnio zmieniony 09 kwietnia 2006, 14:09 przez bartoL, łącznie zmieniany 1 raz.
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

bartoL - podaj hardware i software
jesli chodzi o TTT to przeczytaj dokładnie i w całości ten temat > http://www.psemu.pl/forum/viewtopic.php?t=1770

Wracając do tematu ostatnio były kompatybilne tytuły, czas na sytuację odwrotną >

Hardware1: Celeron 1,2GHZ, 512MB RAM, GF3Ti, SBLive!, LG DVD16x
Hardware2: Pentium IV 2GHz, 52 DDR, NVIDIA GeForce FX 5800U, SBLive!, LG DVD Super Multi Recorder
Hardware3: AMD Athlon 64 (Venice) 3800+, 2GB DDR3200 PC400 Dual Channel, 2xSLI WinFast PX6800GT 256MB 256bit PCI-E, Sound Blaster X-Fi Platinum, LG DVD Super Multi Recorder.
Software: PCSX v0.9, SCPH-50004, GSdx9 0.9, [zależnie od tego czy korzystam ze SaveState`ów] SPU2null Driver 0.5.0/ P.E.Op.S. SPU2 DSound Drier, P.E.Op.S. CDVD Driver 1.2.0, SSSSPSX PAD 1.6.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

[+] REZ (U - SLUS_20344) > memorka, menu... ehhh. gra w 100% kompatybilna, doskonała grafika (ładniejsza niż na 0.8 ), niezła prędkość emulacji. Nie wymaga patchowania.
[+] Motral Kombat: Deadly Aliance (E - SLES_50717) > loading, test wideo, memorka1&2ga, filmik Midway, intro, menu, wybór postaci, przejscie do areny, kolejny loading i bah... wszystko ok - grwywalny tytul!


[+] Gran Turismo 3: Aspec (E - SCES_502.94) > Migoczacy obraz. loading, jezyk [ZWIS] PO SPATCHOWANIU, wybór trybu, menusy (wybór trybu, poziom trudności, lokacia, samochód)... po załadowaniu gry wywala błąd systemowy... przynajmniej u mnie. Warto wypróbowac FFX-fix bo w pewnym momencie emu wpadał w pętle.
[*] Tekken 5[/b] (U - SLUS_21059) > logo, GRYWALNE starblade, jakaś niebieska ramka i... czarno. Gra próbuje coś sczytać, bo emu pracuje w bardzo niskiej prędkości z dużym obciążeniem CPU, ale wciąż czarno. Dotrwałem do ok. 1700 klatki. Standardowy patch nie pomaga
[+] Fight Night: Round 2 (U - SLUS_21161) > loading, (wciskamy start start start), memorka, (wciskamy start start start), menusy, loading przed walka, (wciskamy start start start)... gra się odpala... i po jakims czasie zawiesza. Spore przekłamania w grafice, gra często się zawiesza... może skip video pomoże, ale nie chciało mi się juz sprawdzać.[/color]

[*] Summer Heat Beach Voleyball[/b] (U - SLUS_20634) > wyswietla logosy, sprawdza memorkę i zwis.
[?] SSX (E - SLES_50030) > memorka, jęzuyk, loading, logo EA Sport BIG... Standardowy patch nie pomaga
[-] Burnout 2 (U - SLUS_20497) > Loading... i zacięcie po sczytaniu sektora #521184. Brak możliwości utworzenia patch'a.
[?] Lego StarWars (E - SLES_53194) > wybór języka i błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[*] Tekken 4[/b] (J - SLPS_25100) > czarno... tylko czerń. Standardowy patch nie pomaga
[?] Soul Calibur 2 (E - SLES_51799) > czarny ekran... Standardowy patch nie pomaga
[*] Onimusha 2[/b] (U - SLUS_20393) > to co zawsze, momorki i blad systemowy... Standardowy patch nie pomaga
[?] Midnight Club 3 Dub Edition (U - SLUS_21029) > animacja RockStar i black screen.... Standardowy patch nie pomaga
[-] Vietiful Joe (U - SLUS_20951) > memorka, i aplikacja umiera. Standardowy patch nie pomaga
[*] Ratchet & Clank[/b] (E - SCES_50916) > zacina sie na intrze, sprawdzone do klatki ~2000. Standardowy patch nie pomaga[/color]
Ostatnio zmieniony 11 kwietnia 2006, 11:47 przez winter_mute, łącznie zmieniany 1 raz.
2BII!2B
Awatar użytkownika
chinek
User
User
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwietnia 2004, 15:25

Post autor: chinek »

Hardware: P4 3GHZ, 512MB RAM, GF4Ti
Software:PCSX2 v 0.9, GSdx9 (SSE2) 0.9.0, P.E.Op.S. SPU2 DSound Driver 1.4.0, Linuzappz Iso CDVD Driver 0.5.0, PADwinKeyb Driver 0.9, DEV9null Driver 0.3.0, USBnull Driver 0.4.0, FWnull Driver 0.4.0

Spodobaly mi sie wpisy winter_mute'a:
[1] MLB Slugfest 20-03 (U-SLUS_200.49) Na ustawieniach (interpreter,eerec) brak wiekszych bledow. .Poruszanie sie w menu jest dosc plynne (10-25 fps), w grze niestety predkosc spada do (0.5-5 fps)w zaleznosci od ilosci obiektow. Gra jest grywalna. Potrzebny jest Skip Video Patch.
Bledy w grafice przy ustawieniach CPU na (vurec) Zdjedcie
------------------------------
legenda:
[1] Nie dziala na wczesniejszych wersjach - (dalem takie oznaczenie, jak ktos ma inna propozycje, to prosze sie nie krepowac :wink: )
Sprzet: P4 3GHz, 512 RAM, GF4ti
Notebook: Fujitsu-Siemens E8420 (9300M GS)
Saqool
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwietnia 2006, 20:11

Post autor: Saqool »

Hej sprawdziłem Ridge Racer 5 na nowym emu. Dochodzi do menu wyboru sava, nowej gry itd. Ładuje się i mozemy się pobawić w menu wyboru trybu gry i takich tam ale przy wyborze auta emu wywala do Windy.
Menusy ida ze srednią prędkością 15-20FPS.
Mój komp: Celek 2,4 GHz, 768 DDRAM, Radeon 9550
PS.
Dlaczego tak mało osób pisze na forum o kompatybilności gier pod nową wersją emulatora?
winter_mute
TROLOŻERCA
TROLOŻERCA
Posty: 5248
Rejestracja: 04 września 2002, 12:21
Kontakt:

Post autor: winter_mute »

Saqool pisze:Dlaczego tak mało osób pisze na forum o kompatybilności
Wyglada na to że czekają na gotowe :P Cóż zawsze możesz liczyc na kilka słów z mojej strony...

...szczególnie że właśnie skończyłem pierwszą turę testów... trochę to trwało, ale lista się rozrosła... powtórnie dodaje tytuły o których pisałem wczesniej gdyż udało mi się odpalić niektóre z nich. Tak czy siak oto lista

[?] Bastet - Scenowy Tetris dla PS2 - w pełni grywalne.
[*] Beats of Rage[/b] - 100% prędkości, 100% poprawnie wyświetlana grafika, 100% grywalne!
[+] Burnout 2 (U - SLUS_20497) > Do poprawnego działania gra wymaga użycia wtyczki peops DSound (na null się zacina) i analoga... Do włąściwej gry wszystko super, po rozpoczęćiu wyścigu, spore przekłamania w grafice. W razie problemów ze sterowaniem zalecam wyjście do okna emu [Esc] i ponowny powrót do gry {Uruchom > Uruchom}. Jeżeli komuś nie przeszkadza popsuta grafika, może uważać ten tytuł za grywalny. Nie sprawdzałem na ZeroGS.
[+] Capcom Figting Jam (E - SLES_52854) > całkowicie kompatybilne, całkowicie grywalne. Polecam jednak wyłaczyć fitrowanie (linear texture filtering) bo przy aktywnej opcji postacie wyglądają jak złożone z kafelków :]
[+] Final Fantasy X (E - SCES_50490) > Perfecto, tytul w 100% grywalny - poprawna grafika, duża predkość emulacji.
[+] Final Fantasy X-2 (U - SLUS_20672) > Doskonała grafika, niezgorsza prędkość, tytuł grywalny, jednakże wymaga patchy.
[*] Geotron[/b] - Klon XBox'owego "Geometry Wars", scenowa gierka przywodząca na myśl stare asteroids. W pełni grywalna
[+] Kingdom Hears (U - SLUS_20370) > logo, logo, menusy... bah... intro (nawiasem mówiąc genialne)... bah wchodzi do gry. Grywalne :D
[?] Marel vs. Capcom 2 (J - SLPM_62227) > logosy, menu z calkowicie zrypana grafika, co niezwykle utrudnia rozpoczecie rozgrywki, jednakze jesli uda Wam sie wybrac tryb i zawodnikow na oslep i wejdziecie do gry to jest juz calkiem niezle. Tak wiec pomimo iz rozgrywka jest dosc utrudniona to sam MvsC2 jest jak najbardziej grywalny.
[+] Motral Kombat: Deadly Aliance (E - SLES_50717) > loading, test wideo, memorka 1&2, filmik Midway, intro, menu, wybór postaci, przejscie do areny, kolejny loading i bah... wszystko ok - grwywalny tytul!
[+] NBA Street vol.2 (E - SLES_51481) > loading, EA-BIG FMV, "intro", menu, kontrolery, drużyny, zawodnicy i boisko, bah, gra... niewielkie przekłamania w grafice, ale tytuł grywalny :)
[?] Pinball: Hall of fame (E - SLES_52863) > zacina się na poczatkowym FMV, po spatchowaniu... Loading, menu, wybor stolu... i ... wyglada na grywalne :)
[+] Pro Evolution Soccer 4 (E - SLES_52760) > Do prawidłowej pracy nalezy korzystać z wtyczki peops SPU2 DSound (na nul sie wiesza). Logo, logo, logo, intro, menusy :] i bah kolejny grywalny tytuł. Spore przekłamania w grafice, ale jak ktoś się uprze to pogra :]
[+] Resident Evil: Code veronica (E - SLES_503.06) > (AFAIR) PO SPACHTOWANIU wybor jezyka memorka, violence-info, logosy, menu, loading, napisy poczatkowe...i jest kolejny grywalny tytuł. Grafika OK, duża prędkość.
[+] REZ (U - SLUS_20344) > memorka, menu... ehhh. gra w 100% kompatybilna, doskonała grafika (ładniejsza niż na 0.8 ), niezła prędkość emulacji. Nie wymaga patchowania.
[+] Rumble Roses (u - SLUS_20970) > memorka, loading, intro, menusy... i kolejny grywalny tutył. Przekłamania w grafice (np. panienki albinosy), ale da się pograć.
[+] Sly Racoon (E - SCES_50917) - czarny ekran i blad systemowy. Standardowy patch plus obslga dzwieku - memonrka, menu i... kolejny grywalny tytul.
[+] Street Fighter EX3 (U - SLUS_20130) > logo, menusy, i bah grywalne, spore przeklamania
[+] Tekken Tag Tournament (E - SCES_50001) > jezyk, logo, intro ... i niestety zwis. PO SPATCHOWANIU, brak inta, czarne pionowe paski i artefakty w niektórych planszach, aczkolwiek tytuł grywalny.
[+] Virtua Fighter 4: Evolution (E - SLES_51616) > test wideo, memorka, logo, wyswietlane prawie poprawnie FMV, menu i... wszystko gra. B. dobra grafika , nie zgorsza predkosc. Tytul grywalny!
[?] Vietiful Joe (U - SLUS_20951) > Na SPU2Null memorka, i aplikacja umiera. Na wtyczce dźwiękowej peopas i ze standardowym patchem memorka, loading... menu, new game i fmv poczatkowy. Wygląda na w pełni grywalny tytul, ale mnie nie chcialo sie czekać zeby sprawdzic.[/color]

[*] Ace Combat 4[/b] (E - SCES_50410) > logo, cytat, zwis na wtyczce SPU2Null, zmiana na peops i gra wchodzi do menu, loading i wchodzi do gry. Zrypana grafika, niska prędkość... wniosek - gra się uruchamia, działają missje treningowe, jednak kampania wisi więc tytuł kwalifikuje jako nie grywalny.
[*] Bomberman Hardball[/b] (E - SLES_53301) > logosy, FMVki, Menusy... tryb, gracze, areny... i bah zacięcie.
[-] Dark Cloud 2 (E - SCES_51190) > język, memorka, logo, menu, tworzenie postaci, loading... wchodzi do gry, ale grafika jest całkowicie zrypana.
[*] Devil My Cry[/b] (E - SLES_50358) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. PO SPATCHOWANIU działają także menusy, niestety po wybraniu new game gra sie zacina.
[?] Dynasty Wariors 4 (U - SLUS_20938) > Do poprawnego działania gra wymaga użycia wtyczki peops DSound (na null jest czarno) i skip video patch'a (bez niego zacina sie na logo koei)... Po zmianach - loga, i zwis przy wejściu do menu.
[+] Enter the Matrix (E - SLES_51203) > czarny ekran po FMV Atari. Po spatchowaniu, wybor języka, memorki, menu, i zwis tuż przed wejściem do gry.
[+] Fight Night: Round 2 (U - SLUS_21161) > loading, (wciskamy start start start), memorka, (wciskamy start start start), menusy, loading przed walka, (wciskamy start start start)... gra się odpala... i po jakims czasie zawiesza. Spore przekłamania w grafice, gra często się zawiesza... może skip video pomoże, ale nie chciało mi się juz sprawdzać.
[+] Front Mission 4 (U - SLUS_20888) > czarno. Z włączonym dźwiękiem i standardowym patchem - logo SE, menu, czarny ekran po wybraniiu new game.
[+] Gran Turismo 3: A-Spec (E - SCES_502.94) > Migoczacy obraz. loading, jezyk [ZWIS] PO SPATCHOWANIU, wybór trybu, menusy (wybór trybu, poziom trudności, lokacia, samochód)... po załadowaniu gry wywala błąd systemowy... przynajmniej u mnie. Warto wypróbowac FFX-fix bo w pewnym momencie emu wpadał w pętle.
[+] Kilzone (E - SCES_52004) > miga pierwszy loading, Logo SCEE, intro, logo KILLZONE, a później ???. Dotrwalem do klatki #10000 z groszami. Jak komuś chce się bawić to może sprawdzić jak wyglada kwesia emulacji po spatchowaniu.
[?] Mortal Kombat: Shaolin Monks (U - SLUS_21087) > wyskakuje brak DS2, memorka, całkowicie nieczytelne menusy - opcje wybiera się na oślep, loading, pokazuje się plansza z nazwą lokacji i program umiera. Można wyprobac ppfa ale mnie sie juz nie chaialo.
[-] Suikoden 4 (U - SLUS_20979) > test wideo, loga, menu (spore przeklamania), new game, wchodzi do gry. spory wzrost predkosci aczkolwiek bledy graficzne praktycznie uniemozliwiaja rozgrywke, a szkoda bo na 0.8 bylo wrecz slicznie. Gra nie wymaga patcha. Moze na wtyczce graficznej Zero... bedzie lepiej, ale to niech sprawdzi juz ktos inny.
[*] Tekken 5[/b] (U - SLUS_21059) > logo, GRYWALNE starblade, jakaś niebieska ramka i... czarno. Gra próbuje coś sczytać, bo emu pracuje w bardzo niskiej prędkości z dużym obciążeniem CPU, ale wciąż czarno. Dotrwałem do ok. 1700 klatki. Standardowy patch nie pomaga
[-] Tenchu 3 (E - SLES_50679) > przestaje reagować po sprawdzeniu memorki. Po spatchowaniu jest tez menu... ale po wybraniu story mode emu się wiesza.
[+] The Gateway: Black Monday (U - SCUS_97408) > loading, etc w porządku, brak wyswietlanej animacji w tle, po wybraniu new-game pokazuje się intro i po chwili emu wywala error.. [/color]

[*] Burnout 3[/b] (U - SLUS_21050) > zacina sie na loadingu....Standardowy patch nie pomaga
[?] Burnout 4 (U - SLUS_21242) > Zacina się na loadingu.
[?] Lego StarWars (E - SLES_53194) > wybór języka i błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[*] Lord of the Ring: the Third Age[/b] (E - SLES_52801) > loading....i zwis. Z dźwiękiem przechodzi za loading i wywala błąd systemowy. Standardowy patch nie pomaga
[?] Midnight Club 3 Dub Edition (U - SLUS_21029) > animacja RockStar i black screen.... Standardowy patch nie pomaga
[?] Metal Gear Solid 3 (U - SLUS209.15) > czarny ekran, pętla błedów od klatki #640
[?] Onimusha 2 (U - SLUS_20393) > to co zawsze, momorki i blad systemowy... Standardowy patch nie pomaga
[?] Onimusha 3 (U- SLUS_20694) > wywala bład systemowy po wyświetleniu loga Capcom. Standardowy patch nie pomaga
[*] Ratchet & Clank[/b] (E - SCES_50916) > zacina sie na intrze, sprawdzone do klatki ~2000. Standardowy patch nie pomaga. Z wł dźwiękiem jest jeszcze gorzej.
[?] Soul Calibur 2 (E - SLES_51799) > czarny ekran... Standardowy patch nie pomaga
[?] SSX (E - SLES_50030) > memorka, jęzuyk, loading, logo EA Sport BIG... Standardowy patch nie pomaga
[*] Summer Heat Beach Voleyball[/b] (U - SLUS_20634) > wyswietla logosy, sprawdza memorkę i zwis. Z dżwiękiem jest jeszcze gorzej błąd po 1 logu.
[?] Tekken 4 (J - SLPS_25100) > czarno... tylko czerń. Standardowy patch nie pomaga
[-] XenoSaga: E1 (U- SLUS_20469) > czarno... brak możliwości zaaplikowania podstawowego patcha.[/color]
2BII!2B
matrix666@
Junior
Junior
Posty: 14
Rejestracja: 25 marca 2006, 18:53

Post autor: matrix666@ »

Hardware:
Athlon 1700
DDR 256 MB
grafika Radeon 9550

Software
grafika :GSDx9
dźwięk : P.E.Op.S Spu 2
BIOS USA v1.60

[?]Mortal Kombat Deception (Pal) - Grywalny tytuł ,drobne przekłamania graficzne w niektórych miejscach ,testowałem bez patcha
[?]Tekken 4 (Pal) - Ekran początkowy ,menu ,wybieramy cokolwiek(arcade,vs itp.) i zwis ,nie sprawdzałem z patchem
bartoL
Junior
Junior
Posty: 5
Rejestracja: 06 kwietnia 2006, 15:41

Post autor: bartoL »

Hardware: AMD Sempron 2600+1.83 GHz 512MB RAM
Software: bios- scph39001europe/ GSdx9 0.9.0 / P.E.Op.S SPU2 DSound Driver 1.4.0 / P.E.Op.S CDVD Driver 1.2.0 / SSSPSX PAD Plugin 1.6 / DEV9null driver 0.3.0 / USBNull Driver / FWnull Driver 0.4.0
___________________________________
GTA :Vice City SLES 51061 [E]-loading... zwis
GTA 3 - SLUS 20062 - loading ... gra sie chce wczytać ale nie umi znależć jakiegoś pliku bez patcha było nic.
Tekken 4 SCES 50878 [E] - logo NAMCO i biały obraz . Dzwięk jest można tylko sie domyślać w co sie klika. Patch nie chce mi sie uruchomić na tej grze.
ICO -SCES 50760 [E] -czarny obraz i nic.
Zablokowany