Strona 15 z 18

: 14 lutego 2009, 21:31
autor: Eysmond
Skoro temat jest o padach to czy tylko mi sie wydaje, ze pad od X360 jest wzorowany na padach od DC i N64?

: 14 lutego 2009, 22:12
autor: Zardon
winter_mute pisze:
DS2 jest stosunkowo prosty w budowie (porównując go do dzisiejszych standardowych padów, chociażby Manty), lekki (co trochę dziwi) ale zarazem wygodny i praktyczny
Nie narzekaj bo nie ma na co:
- prosty, to dobrze bo mniej rzeczy się może popsuć, a zresztą na co Ci te wszystkie turba, slowy oraz milion innych przycisków i światełek
- lekki, to dobrze bo dłonie nie męczą się od długiego grania i wibracje lepiej czuć [choć po czasie i tak się do nich przyzwyczaisz do tego stopnia że nie będziesz zwracał na nie uwagi]
Czy ja narzekam? :> Zwyczajnie stwierdzam fakty.
- na co... a kto to wie? Zasadniczo wychodzę z założenia, że jak dają, to lepiej niż jakby ich nie dawali :D Ale w wypadku DS2 jakoś mi niczego nie brakuje.
- po nieco dłuższym obcowaniu z padem, mogę stwierdzić, że niezwykle dobrze się na nim gra. A co do ciężaru - osobiście wolę czuć, że coś trzymam w łapach (jeszcze nigdy nie miałem problemu z wagą - przykład: PSP, na które sporo osób pod tym względem marudzi... może mam silne dłonie? :P)... w każdym razie - przeżyję.

BTW miałem okazję rozkręcać pada Manty (ten wzorowany na DS2). I jego główny ciężar stanowiły "ciężarki" odpowiedzialne za wibracje. Dlatego jestem zaskoczony, że DS2 jest tak lekki, a mimo to daje tak dobre efekty "wstrząsowe".
BTW #2 ostatnio gdzieś wyczytałem, że pad od Xbox'a 360 ma tak beznadziejny krzyżak, ponieważ wykorzystuje beznadziejną technologię tzw. gumek. Powód? Wszystkie inne są opatentowane przez Sony lub Nintendo.

: 14 lutego 2009, 22:46
autor: Adult
Pad do xboxa ma jeszcze jedna zalete mianowicie analogowe ( albo cyfrowe zawsze zapominam która nazwa jest poprawna) spusty. Chodzi o to, że pad sprawdza jak bardzo dany spust jest wcisnięty i np. w wyścigach jeżeli mamy do połowy wciścięty spust to tak jakbyśmy wciskami gaz w połowie. DS2 tego nie ma.

: 14 lutego 2009, 23:04
autor: Eysmond
i np. w wyścigach jeżeli mamy do połowy wciścięty spust to tak jakbyśmy wciskami gaz w połowie. DS2 tego nie ma.
PS2=generacja pierwszego Xboxa wiec nie ma co porownywac . W DS3 tez jest tak jak w padzie od X360.

Manta PSX&PS2 to PC USB Converter

: 14 lutego 2009, 23:37
autor: xxdbartekxdd
Manta PSX&PS2 to PC USB Converter posiadam ten konwenter oraz podlaczony do neigo pad WAREZ 3004 !! Wszystko ładnei tylko brak wibracji pomocy??!!

: 15 lutego 2009, 00:42
autor: winter_mute
Wszystko ładnei tylko brak wibracji pomocy??!!
- A sterowniki są?
- Instalowałeś DX? W przypadku tego dostarczanego z systemem wibracje nie działają (przynajmniej u mnie).

: 15 lutego 2009, 13:25
autor: xxdbartekxdd
Sterowniki sa w kotorlerach gier wyswietla sie double vibration conttroler
DX tez jest kurde prosil bym o pomoc;]

: 15 lutego 2009, 14:33
autor: Zardon
Wejdź w Panele Sterowania -> Kontrolery gier -> Właściwości. Jeżeli tam wibracje będą działać, to oznacza, że to wina gry, a nie pada.

: 15 lutego 2009, 14:52
autor: xxdbartekxdd
Ale w własciowosciach nie ma jak sprawdzic czy sa wibracje naciskam bylo co i nnicc zreszta w własciwosciach sa zakładki test page, calibration, i effect page nie ma kurde wibracji :cry: :cry: :cry: :cry:

: 15 lutego 2009, 16:19
autor: winter_mute
Ale w własciowosciach nie ma jak sprawdzic czy sa wibracje naciskam bylo co i nnicc zreszta w własciwosciach sa zakładki...
Efect page i poruszaj gałkami analogowymi.