Strona 1 z 1

Pixel Shader 3.0 a karty graficzne

: 31 sierpnia 2006, 11:16
autor: jimmy_2005
Mam takie pytanko:
Od której wersji karty graficzne GeForce i Radeon uwzględniają Pixel Shader 3.0?
Z góry thx za info.

: 31 sierpnia 2006, 14:10
autor: winter_mute
jimmy_2005 pisze:Od której wersji karty graficzne GeForce i Radeon uwzględniają Pixel Shader 3.0?
Jeśli chodzi o karty nVidii to Shader Model 3.0 wspierają wszystkie karty z rodziny GeForc 6 i 7, nawet niskobudżetowy GeForce 6200, który wydajnością nie odstaje zbytnio od starego GF5700.

Co do ATI, to szczerze powiedziawszy nie błyszczę w temacie bo zawsze trzymałem sztamę z nVidią, ale wydaje mi się, że obsługe PS 3.0 mają karty X1x00.

: 31 sierpnia 2006, 14:10
autor: mandragor
Jeśli chodz o GeFroce'y to CineFX 3.0 zostało wprowadzone wraz z wejściem na rynek kart z serii 6xxx (zdaje się że od 6200)

Natomiast ATi z wprowadzeniem kart oznaczonych X1xxx .
Ale jest tu o wiele więcej nagmatwanego z namieszanym niż w GF bo trudno mi obecnie powiedzieć która karta była pierwsza zwłaszcza że obecnie coraz częściej wypuszaczane są karty graficzne o naprawde dziwnych oznaczeniech np X1600 wypuszczono znacznie wcześniej niż X1300!!
Prawdopodobnie podobna satuacja wystąpiła i w przypadku GF ale już nie pamiętam :P


edit
Wysłany: Czw Sie 31, 2006 1:10 pm
-pewnie pisałem tego posta jednocześnie z adminem w_m :P